0
głosów
- +

Chcesz stworzyć własne perfumy? Postaw na AromaPartners

Autor:

Aktualizacja: 31.01.2018


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Inwestycje


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 859 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Chcesz stworzyć własne perfumy? Postaw na AromaPartners

Czy myślałeś kiedyś aby stworzyć własną markę perfum? Dzisiaj to łatwiejsze niż myślisz - i wcale nie musisz otwierać własnej fabryki....


 

Tworzenie perfum pod marką własną to temat coraz bardziej interesujący ze względu na potencjał inwestycyjny. Dlaczego? Jest co najmniej kilka powodów takiego stanu rzeczy.

 

Perfumy naturalnie przyjmują konotacje wypracowane dla dotychczasowego brandu 


To znaczy, że, przykładowo, jeżeli marka jest dotychczas kojarzono z modą, perfumy jako poszerzenie asortymentu z łatwością przyjmą wypracowane wartości marki. A to jest zbawienne dla szybkiego zwrotu z inwestycji. O tym fakcie pisałem swojego czasu na blogu AromaPartners w artykule pt. Perfumy private label marek modowych (zachęcam do lektury).

 

Perfumy pozwalają na stosowanie relatywnie wysokich marż 


Najbardziej rozpoznawalne marki perfumeryjne sprzedają produkty w wysokich cenach. To fakt, który łatwo potwierdzić po wejściu do jakiejkolwiek drogerii w centrum handlowym. Wyroby popularnych marek zawierają niemałe koszty promocji, brandingu. Zawierają też swoistą „marżę za markę”. 

 

Jednocześnie, jeżeli skupimy się na jakości sensu stricto, okaże się, że można proponować produkty odpowiadające specyfice uznanych perfum w cenie nawet kilkukrotnie niższej, jednocześnie wypracowując wysoki zysk. Wygrywa tutaj także klient, który otrzymuje wysoką jakość przy ułamku kosztów.

 

Produkcję perfum można zlecić

 

Jest to łatwiejsze niż może się wydawać. W dzisiejszych czasach możemy skorzystać z usług producenta perfum pod marką własną. Rynek marek własnych (private label) charakteryzuje się właśnie tym, że przedsiębiorstwa, posiadające zakład produkcyjny, oferują firmom, które chcą stworzyć produkt pod własną marką, usługi produkcyjne. Słowem – możliwe jest wytworzenie swojego produktu w fabryce innej firmy.

 

Co ważne, producenci marek własnych nie tylko oferują usługi w zakresie produkcji (w przypadku perfum - nalewania, konfekcjonowania, etykietowania), ale i pomagają klientowi przekuć wizję na realny produkt – doradzają, proponują rozwiązania, negocjują z dostawcami i zarządzają łańcuchem dostaw. 

 

Jeżeli chcesz stworzyć własne perfumy – koniecznie sprawdź ofertę AromaPartners

 

Jeśli wpiszesz w wyszukiwarkę internetową hasło producent perfum private label czy perfumy pod marką własną, odnajdziesz wiele pozycji – oferty wielu firm. Wierzę, że trafisz też na naszą ofertę – AromaPartners.

 

Czytasz niniejszy artykuł więc zapewne interesuje Cię produkcja własnych perfum. Być może myślisz o tej kwestii w kontekście teoretycznej opcji inwestycyjnej, a może już jesteś na etapie szukania odpowiedniego dostawcy. Korzystając z okazji chciałbym pokrótce nas przedstawić.

 

Wskażę kwestie istotne, to znaczy użyteczne dla Ciebie. Ponieważ fakt, że mamy ponad 20-letnie doświadczenie jeszcze nic nie znaczy. Fakt, że spełniamy normy jakościowe i prawne – też nie, to powinien być standard. Myślę, że to co ważne, to obietnica naszej marki i wizja długofalowej współpracy z Klientami.


Partnerstwo


Połowa naszej nazwy to angielski wyraz partners, czyli partnerzy. Dlaczego to takie ważne? Ponieważ współpraca na rynku private label jest często długofalowa. Biznes jednej strony zależy od drugiej. Dlatego szczerość, szybki kontakt, wspieranie Klienta na każdym etapie współpracy (także po dokonaniu transakcji) – jest dla nas najważniejsze.

 

Wartość dodana


To oczywiste, że Klient powinien dostawać to, za co zapłacił. Ale my uważamy, że powinien dostawać więcej - ponieważ tylko jeżeli jest się zaangażowanym i nie liczy się wszystkiego w pieniądzu – można budować relacje. A biznes to właśnie relacje. Dlatego robimy co możemy, aby nasi Klienci byli zachwyceni współpracą.

 

Znalezienie złotego środka między wysoką jakością produktów a ich przystępną ceną


To nasza misja. Dążymy do tego, aby przejawiała się ona we wszystkim co robimy. Wiemy, że to co dla nas jest ceną, dla klienta jest kosztem. Dlatego dbamy o to, aby nasze wyceny były konkurencyjne i pozwalały Klientom rozwinąć skrzydła.

 

Mam nadzieję, że kiedyś porozmawiamy na żywo i będziesz mógł się przekonać, że nasze wartości wcielamy w życie.

 

Przeczytaj więcej o nas pod linkiem: O AromaPartners.

 

A jeżeli chcesz się z nami skontaktować i przedstawić nam swoją wizję – zapraszamy do kontaktu.

Jeżeli spodobał Ci się ten artykuł - koniecznie podziel się nim ze znajomymi i współpracownikami.

Odwiedź także blog AromaPartners, gdzie odnajdziesz dużą dawkę wiedzy z zakresu perfumerii, marek własnych oraz marketingu.

 


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij