0
głosów
- +

Promocja hurtowni internetowej odzieży damskiej

Autor:

Aktualizacja: 20.05.2017


Kategoria: Internet i Komputery / Promowanie Stron


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 370 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Promocja hurtowni internetowej odzieży damskiej

Coraz więcej firm przenosi handel do Internetu, również hurtownie widząc spore zapotrzebowanie i potencjał w sprzedaży hurtowej on-line coraz częściej inwestują w sklepy internetowe. Niestety wiele z nich nie ma szansy zaistnieć, ponieważ większość swoich środków inwestują w sam sklep, zamiast w jego promocję.


Prawidłowym działaniem, jest zarezerwowanie co najmniej 60% budżetu na reklamę, która zwłaszcza na starcie działalności w Internecie jest bardzo ważna.

Pierwsze kroki w promocji hurtowni internetowej odzieży

Pozycjonowanie strony hurtowni

Hurtownia internetowa to biznes o specyficznym gronie klientów, dlatego też reklama w tym przypadku nie będzie aż tak kosztowna, jak w przypadku sprzedaży detalicznej.  Pierwsze kroki odnośnie promocji w Internecie najlepiej skierować do firmy specjalizującej się w pozycjonowaniu, ponieważ uzyskanie najlepszych pozycji w wyszukiwarce Google na najpopularniejsze słowa kluczowe takie jak „hurtowania odzieży”, czy „hurtownia internetowa odzieży” będzie trwało co najmniej kilka miesięcy. Rozpoczęcie procesów optymalizacji strony internetowej i jej pozycjonowania odpowiednio wcześnie pozwoli na szybsze uzyskanie oczekiwanych rezultatów, a co za tym idzie również sprzedaży hurtowej.

Google AdWords na starcie działalności w Internecie

Zaraz po podpisanie umowy na pozycjonowanie trzeba zadbać o odpowiednią sprzedaż naszej hurtowni odzieży na jej starcie działalności. W tym przypadku najlepsze rezultaty można uzyskać inwestując w reklamę internetową przy użyciu linków sponsorowanych Google Adwords, które wyświetlać się będą zarówno w wyszukiwarce Google jak i sieci reklamowe Google Adsense. Reklama w tej postaci jest dość kosztowna, ponieważ płacimy za każde kliknięcie użytkownika na najpopularniejsze słowa kluczowe takie jak „hurtownia internetowa odzieży damskiej”, czy „hurtownia odzieży”, jednak mimo jej efektywność jest bardzo wysoka, co na pewno przełoży się na odpowiednią sprzedaż na początku prowadzenia działalności w Internecie.

Social media motorem napędowym hurtowni odzieży

Równolegle do promocji w wyszukiwarce Google warto zainteresować się portalami społecznościowymi, takimi jak Facebook, Twitter, czy Google+. Miejsca te dla hurtowni odzieży mogą się okazać żyłą złotą, ponieważ można na nich łatwo pozyskiwać potencjalnych klientów oraz nowe kontakty biznesowe także wśród producentów odzieży z całego świata. Promocja na tego typu portalach jest dość prosta polega w dużej mierze na prezentowaniu oferty, poprzez wklejanie linków do poszczególnych produktów znajdują się w hurtowni internetowej. Oczywiście na starcie istnienia profili na portalach społecznościowych musimy zainwestować także w reklamę, aby pozyskać odpowiednią liczbę osób obserwujących nasze profile. Później poprzez udostępnianie oferty przez kolejne osoby ich liczba będzie rosnąć samoistnie.

Reklama hurtowni kluczem do sukcesu

Powyższe elementy to podstawowe formy promocji w Internecie, które każda hurtownia internetowa odzieży damskiej powinna wprowadzić w życie zaraz po starcie sklepu on-line. Można je uzupełnić o reklamę w katalogach branżowych oraz blogach modowych, a także o własny blog, który również może być doskonałą formą reklamy, z której może skorzystać hurtownia internetowa.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Zamknij