Coraz więcej firm przenosi handel do Internetu, również hurtownie widząc spore zapotrzebowanie i potencjał w sprzedaży hurtowej on-line coraz częściej inwestują w sklepy internetowe. Niestety wiele z nich nie ma szansy zaistnieć, ponieważ większość swoich środków inwestują w sam sklep, zamiast w jego promocję.

Data dodania: 2017-05-20

Wyświetleń: 1524

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Promocja hurtowni internetowej odzieży damskiej

Prawidłowym działaniem, jest zarezerwowanie co najmniej 60% budżetu na reklamę, która zwłaszcza na starcie działalności w Internecie jest bardzo ważna.

Pierwsze kroki w promocji hurtowni internetowej odzieży

Pozycjonowanie strony hurtowni

Hurtownia internetowa to biznes o specyficznym gronie klientów, dlatego też reklama w tym przypadku nie będzie aż tak kosztowna, jak w przypadku sprzedaży detalicznej.  Pierwsze kroki odnośnie promocji w Internecie najlepiej skierować do firmy specjalizującej się w pozycjonowaniu, ponieważ uzyskanie najlepszych pozycji w wyszukiwarce Google na najpopularniejsze słowa kluczowe takie jak „hurtowania odzieży”, czy „hurtownia internetowa odzieży” będzie trwało co najmniej kilka miesięcy. Rozpoczęcie procesów optymalizacji strony internetowej i jej pozycjonowania odpowiednio wcześnie pozwoli na szybsze uzyskanie oczekiwanych rezultatów, a co za tym idzie również sprzedaży hurtowej.

Google AdWords na starcie działalności w Internecie

Zaraz po podpisanie umowy na pozycjonowanie trzeba zadbać o odpowiednią sprzedaż naszej hurtowni odzieży na jej starcie działalności. W tym przypadku najlepsze rezultaty można uzyskać inwestując w reklamę internetową przy użyciu linków sponsorowanych Google Adwords, które wyświetlać się będą zarówno w wyszukiwarce Google jak i sieci reklamowe Google Adsense. Reklama w tej postaci jest dość kosztowna, ponieważ płacimy za każde kliknięcie użytkownika na najpopularniejsze słowa kluczowe takie jak „hurtownia internetowa odzieży damskiej”, czy „hurtownia odzieży”, jednak mimo jej efektywność jest bardzo wysoka, co na pewno przełoży się na odpowiednią sprzedaż na początku prowadzenia działalności w Internecie.

Social media motorem napędowym hurtowni odzieży

Równolegle do promocji w wyszukiwarce Google warto zainteresować się portalami społecznościowymi, takimi jak Facebook, Twitter, czy Google+. Miejsca te dla hurtowni odzieży mogą się okazać żyłą złotą, ponieważ można na nich łatwo pozyskiwać potencjalnych klientów oraz nowe kontakty biznesowe także wśród producentów odzieży z całego świata. Promocja na tego typu portalach jest dość prosta polega w dużej mierze na prezentowaniu oferty, poprzez wklejanie linków do poszczególnych produktów znajdują się w hurtowni internetowej. Oczywiście na starcie istnienia profili na portalach społecznościowych musimy zainwestować także w reklamę, aby pozyskać odpowiednią liczbę osób obserwujących nasze profile. Później poprzez udostępnianie oferty przez kolejne osoby ich liczba będzie rosnąć samoistnie.

Reklama hurtowni kluczem do sukcesu

Powyższe elementy to podstawowe formy promocji w Internecie, które każda hurtownia internetowa odzieży damskiej powinna wprowadzić w życie zaraz po starcie sklepu on-line. Można je uzupełnić o reklamę w katalogach branżowych oraz blogach modowych, a także o własny blog, który również może być doskonałą formą reklamy, z której może skorzystać hurtownia internetowa.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena