Masz własny sklepy internetowy lub stronę firmową? A może prowadzisz bloga i chcesz, aby był bardziej popularny? Możesz zwrócić się do fachowców, na przykład dobrym wyborem będzie agencja e-marketingowa czy dom mediowy, ale również możesz część działań prowadzić samodzielnie.
Media społecznościowe – warto być obecnym!
Przede wszystkim warto zadbać o to, aby stworzyć konta w mediach społecznościowych. Dzisiaj najbardziej popularny to Facebook, który pozwala na łatwe dotarcie do wielu odbiorców na całym świecie. Już sama strona na Facebooku pozwoli nam na łatwiejsze komunikowanie się z klientami i zdobywanie nowych, ale możemy też wykorzystać metody reklamy oferowane przez ten portal.
Wyszukiwarka internetowa – twój przyjaciel
Wielu z nas korzysta z wyszukiwarki po to, aby szybko znaleźć interesujące nas oferty lub usługi. Właśnie dlatego warto wykorzystać metody reklamy w wyszukiwarce. Najczęściej to kampanie linków sponsorowanych oferowane przez Google oraz SEO, czyli pozycjonowanie stron internetowych wraz z ich optymalizacją. To już bardziej złożone działania, dlatego najlepiej, aby wykonał je dla nas dobry dom mediowy czy agencja SEO.
E-mail marketing – nadal w modzie
Już od lat e-maile są skuteczną metodą promocji w sieci. Dzisiaj najczęściej stosowane są w celu wysyłania newsletterów do osób, które zapisały się na listę subskrypcyjną. Dzięki temu możemy przypominać klientom o naszej ofercie, informować o nowościach, promocjach, przesyłać kody rabatowe.
Reklama na urządzeniach mobilnych – coraz popularniejsza
Warto też wspomnieć o kampaniach skierowanych na urządzenia mobilne – smartfony i tablety. Dzięki nim możemy dotrzeć do klientów korzystających właśnie z nich i tym samym zachęcić ich do zapoznania się z naszą ofertą. To dobry wybór, ponieważ liczba użytkowników urządzeń mobilnych cały czas rośnie.