Wizytówki to absolutne marketingowe minimum każdego przedsiębiorstwa. Wizytówka po prostu musi być!

Data dodania: 2016-02-10

Wyświetleń: 1269

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Niestandardowa wizytówka – czyli 7 powodów, dla których warto wykonać wizytówkę w formie naklejki - przeklejki

Istnieje wiele możliwości: jednostronne, dwustronne, kolorowe lub absolutnie minimalistyczne. Ja chciałabym zwrócić Twoją uwagę na wizytówki w formie naklejek. Zaskakujące? To dobrze, bo kreatywność powinna być Twoją myślą przewodnią. Przedstawimy Ci listę powodów, dla których warto zmienić standardową wizytówkę na naklejkę. Na początek zdradzę tylko tyle, że dzięki temu zabiegowi wiele zyskasz.

Ma wszystko to, co standardowa wizytówka i jeszcze więcej.

Wizytówki w formie naklejek możesz wykorzystywać jak każdą standardową wizytówkę, rozdawać je kontrahentom i potencjalnym klientom. Projekt również nie musi różnić się od twojej stałej wizytówki. Będzie zawierała podstawowe dane, logo, kontakt. Jedyne czym będzie się różniła to dodatkowe zastosowania i kreatywne podejście do materiału.

Oczywiście tak będzie wyglądała, jeżeli zastosujesz minimum zmian, które możesz wprowadzić i ograniczysz się jedynie do zmiany materiału. Twoja standardowa wizytówka jest laminowana? Żaden problem, ta również może taka być.

Niestandardowy kształt

Coraz częściej słyszy się o wyróżnianiu swoich wizytówek, podchodzeniu do nich w niekonwencjonalny sposób. Kreatywność ta dotyczy między innymi grafiki, kształtu i materiału.

Jesteś przedstawicielem firmy inwestycyjnej i chcesz, żeby twoja wizytówka przypominała wykres wzrastających zarobków? Może produkujesz sery, a wizytówka mogłaby przypominać twój produkt. Naklejki nie muszą być (jak dawniej) kwadratowe lub okrągłe. Mogą mieć dowolny kształt i rozmiar. Zastanów się, jaki kształt jest kwintesencją twojej firmy, jakiej grafiki chcesz użyć, nie ograniczaj swojej wyobraźni. Im bardziej kreatywny jesteś, tym większe prawdopodobieństwo, że twoja wizytówka wyróżni się wśród innych, a firma zapadnie w pamięć klientowi.

Nigdy więcej nie umieścisz nieestetycznej pieczątki na katalogu lub ofercie produktowej.

Naklejki-wizytówki możesz wykorzystywać w oznaczaniu ofert i katalogów. Poprawi to estetykę, będzie wyglądało profesjonalnie i nowocześnie. Nigdy więcej nie rozmaże Ci się tusz na katalogu, jednocześnie uniemożliwiając potencjalnemu klientowi kontakt z Tobą.

Korzystaj z wizytówki adresując korespondencję.

Adresując korespondencje, nie musisz już wpisywać nadawcy. Wystarczy, że przykleisz swoją wizytówkę. Taki zabieg zdecydowanie uatrakcyjni wygląd koperty i sprawi, że wysyłana paczka lub list będą wyglądały bardziej profesjonalnie. To nie koniec plusów tego zastosowania wizytówki. Ze względu na formę przeklejki adresat może ponownie wykorzystać twoją wizytówkę przyklejając ją w inne miejsce, np. do kalendarza.

Na teczkach z dokumentami i ofertami.

W każdej firmie zachodzi okoliczność, w której dajemy potencjalnemu klientowi lub kontrahentowi teczkę wypełnioną dokumentami, ofertami, próbkami itp. Niektóre z przedsiębiorstw drukują w tym celu specjalnie przygotowane teczki. Posiadając jednak wizytówkę-naklejkę nie zachodzi taka potrzeba. Wystarczy zwykła teczka, którą opatrzymy swoją wizytówką. Na naszej wizytówce znajduje się logo, kontakt i wszystkie inne dane, które są umieszczane na specjalnie przygotowanym w tym celu teczkach ofertowych. Wykorzystując wizytówki-naklejki nie tylko każda z naszych teczek jest spersonalizowana, ale także oszczędzamy. Teczka ofertowa kosztuje od 260-670 złotych za 100 sztuk. Zwykłe teczki jednokolorowe kosztują około 150 złotych za 100 sztuk, białe natomiast w przedziale 50-100 złotych.

Nie tylko w portfelu i kalendarzu.

Wizytówki, które rozdajemy najczęściej trafiają do portfeli i kalendarzy. W przypadku tych pierwszych są one w miarę bezpiecznie ulokowane obok innych. Z kalendarza natomiast w łatwy sposób mogą wypaść. Stosując wizytówkę naklejkę, nigdy się to nie zdarzy. Dodatkowo jej forma pozwala na przyklejenie wizytówki w każdym miejscu i na każdej powierzchni. Może być to zatem blat stołu, tablica korkowa lub inne miejsce.

Kod QR na wizytówce

Ciekawym i bardzo praktycznym zabiegiem w projektowaniu wizytówki jest wykorzystywanie kodu QR, odsyłającego do strony przedsiębiorstwa. Dzięki temu ułatwisz klientowi kontakt z Twoją firmą i pokażesz, że firma jest nowoczesna. Musisz pamiętać, że wizytówka jest symbolem twojej firmy. Przysłowie „szewc bez butów chodzi” nie może być odzwierciedlone na wizytówce.

Nowoczesna firma = nowoczesne rozwiązania = kreatywna wizytówka

Jak sam widzisz wybranie wizytówki-naklejki jest nie tylko kreatywne, ale także praktyczne. Daje wiele możliwości i umożliwia wykorzystanie jej w sytuacjach, w których standardowa wizytówka nie ma racji bytu. Wymienione dodatkowe zastosowania to jedynie przedsmak tego, do czego możesz wykorzystać wizytówkę-naklejkę.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena