Kiedy włączam sobie przeglądarkę,
nie myślę o pozycjonowaniu.
Przełączając na szukajkę,
marzę o podróżowaniu.
Mało kto zapyta
o wczasy dla czteroodobowiej rodziny na północy egiptu z dojazdem czarną limuzyną.
Biedy sobie napyta,
kto zaufa tylko longtailowi i presiżowe hasła przykryje czarną jak noc kurtyną.
Dziś również podróże, zwłaszcza te dalekie,
są elementem luksusu i wyznacznikiem prestiżu,
dlatego frazy ogólne, choć nie będą lekiem,
pozwolą nie poznać, wyszukiwań niżu.
Wszystko jednak z rozsądkiem, tutaj rację masz,
nie wszystko da się złatwić na słowa ogólne.
Myślałem jednak, że zać o tym dasz,
a nie odrzucisz frazy generalne,
które są przydatne w rekamie podróży.
Ważniejsze są frazy naturalne,
a nie te, na które ruch wróżysz.
Brak weny, pustka w głowie, poczucie odizolowania, niewielka liczba zleceń lub ich nadmiar z krótkim terminem realizacji – to główne problemy, z którymi borykają się copywriterzy. Nie zawsze piszą też na łatwe tematy, a często dany tekst wymaga wyjątkowej kreatywności. Gdzie szukać pomysłów?