Towaru na sprzedaż było za mało i to konsumenci byli zmuszeni do jego poszukiwań. Popyt tak bardzo przewyższał podaż, że reklama była tak potrzebna jak dziura w moście. Na szczęście czasy się zmieniły, producenci podążają za potrzebami konsumentów i starają się z całych sił, by ich produkty były jak najbardziej atrakcyjne, nietuzinkowe, wyróżniały się spośród innych towarów, wyczekujących na półkach na swoich nabywców.
Można śmiało napisać, że potrzeba reklamy produktów zrodziła zapotrzebowanie na istnienie agencji reklamowych, które w odpowiedzi na popyt zaczęły powstawać jak grzyby po deszczu. W każdym polskim mieście funkcjonują prężnie agencje zajmujące się reklamą. Aby zweryfikować jak wielką odgrywają rolę warto sprawdzić ilość wyświetleń dla przykładowego miasta, wpisując w wyszukiwarkę hasło np.: agencja reklamy Wrocław. Liczba wyświetleń jest naprawdę imponująca i pokazuje jak ważną rolę w dzisiejszych czasach spełnia branża reklamowa.
Konkurencja nie śpi, więc jak skutecznie przedrzeć się przez wielki gąszcz agencji reklamowych, aby klient zwrócił na nas szczególną uwagę?
Najlepsza agencja reklamowa w oczach klienta to taka, która w krótkim czasie wzniesie jego firmę na wyżyny. Nieszablonowe myślenie zespołu kreatywnego, wykraczające poza wszystkie utarte schematy, doskonale przemyślane i zrealizowane kampanie reklamowe to z całą pewnością atuty pożądane przez klientów. Z tego powodu agencje reklamowe prześcigają się w tworzeniu ciekawych realizacji, by klient był zadowolony ze współpracy i mógł osiągnąć zamierzone cele, które będą asumptem do podpisania przez obydwie strony korzystnej umowy. Oczywiście wymagający klient nie zawsze aprobuje pomysły na kampanie, które są odważne i niekonwencjonalne, ale jego zdaniem najlepsza agencja reklamowa powinna reprezentować właśnie taki sposób myślenia i wykonywać projekty na takim poziomie. Klient chce mieć pewność, że dla wybranej przez niego agencji reklamowej nie ma rzeczy niemożliwych. Walczmy zatem o kreatywność w reklamie, by osiągnąć sukces w pełnym blasku.