Robiąc poprzednie ćwiczenia rozwinąłeś swoją wyobraźnię – świetnie. Czas rozwinąć ją jeszcze bardziej!
Być może czasami zdarzy Ci się zobaczyć reklamę w telewizji, kinie, w sieci… Jedne są kapitalne inne mniej. Nad każdą z nich pracuje sztab fachowców. Od ludzi odpowiedzialnych za kreację w agencjach reklamowych, poprzez ludzi odpowiedzialnych za planowanie kampanii itd.
Teraz Ty na chwilę staniesz się osobą odpowiedzialną za kreację! Wczuj się w nową tożsamość. Tożsamość ludka, odpowiedzialnego za nowe, wyjątkowe pomysły w Agencji.
Od Ciebie zależy czy reklama będzie dobra i jak bardzo, bo Ty wyznaczasz ramy.
Możesz posłużyć się jedną z wielu technik wykorzystywanych w reklamie. Możesz je łączyć i mixować. Krótko mówiąc, wymyślasz coś wyjątkowego.
Techniki w reklamach opierają się często na: humorze, seksie, autorytetach, badaniach itp.
Wymyśl slogan, opisz jak wyglądałaby reklama gdyby ekipa miała ją nakręcić, jakby wyglądała jej wersja prasowa itd.
Pamiętaj, że działasz na emocje i to jest najważniejsze.
Aby było ciekawiej, wymyśl reklamy dla takich produktów jak: cegła, gwizdek do czajnika, gustowne onuce, szare mydło… i dodawaj wiele innych. Najlepiej, gdy będą absurdalne, bo będziesz miał więcej zabawy, a Twój umysł wejdzie na jeszcze wyższy poziom kreatywności.