0
głosów
- +

Wizualne zarządzanie , Visual management

Autor:

Aktualizacja: 07.02.2011


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Zarządzanie Firmą


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 1985 razy czytane
  • 2 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Wizualne zarządzanie idzie daleko dalej niż tylko posiadanie czystej i dobrze zorganizowanej fabryki. Wizualne zarządzanie dostarcza informacji w czasie rzeczywistym i wiedzy odnośnie aktualnego stanu przedsiębiorstwa.



Prawdziwe wizualne zarządzanie idzie daleko dalej niż tylko posiadanie czystej i dobrze zorganizowanej fabryki. Wizualne zarządzanie dostarcza informacji w czasie rzeczywistym i wiedzy odnośnie aktualnego stanu przedsiębiorstwa. To jest „nerwowy system” przedsiębiorstwa, który pozwala wszystkim pracownikom zrozumieć jaki jest ich wpływ na wyniki biznesu.
Wizualne zarządzanie to widzenie. Widzenie marnotrawstwa, widzenie problemów, widzenie rzeczy wymagających poprawy, ale najważniejsze to widzenie ustawicznej poprawy oczami klientów.
Tablica wyników generuje i utrzymuje zainteresowanie. Dostarcza informacji o wynikach. Przedstawia tę samą informację każdemu, czy to właścicielowi, kierownikowi, tak graczowi jak i widzowi. A najważniejsze, że utrzymuje naszą koncentracje na miernikach, które są ważne i pozwala nam wiedzieć co musi zostać zrobione by wygrać grę.
Przez analogię, prawdziwe wizualne zarządzania udziela informacji w czasie rzeczywistym o stanie przedsiębiorstwa:
Jakie są nasze cele?
Jakie są nasze kluczowe mierniki?
Jak przedsiębiorstwo funkcjonuje i jak osiąga założone cele?
Co powstrzymuje nas przed osiąganiem naszych celów?
I najważniejsze, jak mój indywidualny wysiłek przyczynia się do sukcesu?
Wizualne zarządzanie dostarcza jasnego i wspólnego zrozumienia celów i mierników. To pozwala ludziom połączyć ich działania i decyzje z generalnym strategicznym kierunkiem przedsiębiorstwa. Mamy niezbite dowody na to, że „wspólna wizja” jest krytyczna do sukcesu dzisiejszego przedsiębiorstwa. Wizualne zarządzanie komunikuje tę wspólną wizję wraz ze zrozumieniem jak każda osoba przyczynia się do tego sukcesu.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij