Wizualne zarządzanie idzie daleko dalej niż tylko posiadanie czystej i dobrze zorganizowanej fabryki. Wizualne zarządzanie dostarcza informacji w czasie rzeczywistym i wiedzy odnośnie aktualnego stanu przedsiębiorstwa.

Data dodania: 2011-02-07

Wyświetleń: 2992

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons


Prawdziwe wizualne zarządzanie idzie daleko dalej niż tylko posiadanie czystej i dobrze zorganizowanej fabryki. Wizualne zarządzanie dostarcza informacji w czasie rzeczywistym i wiedzy odnośnie aktualnego stanu przedsiębiorstwa. To jest „nerwowy system” przedsiębiorstwa, który pozwala wszystkim pracownikom zrozumieć jaki jest ich wpływ na wyniki biznesu.
Wizualne zarządzanie to widzenie. Widzenie marnotrawstwa, widzenie problemów, widzenie rzeczy wymagających poprawy, ale najważniejsze to widzenie ustawicznej poprawy oczami klientów.
Tablica wyników generuje i utrzymuje zainteresowanie. Dostarcza informacji o wynikach. Przedstawia tę samą informację każdemu, czy to właścicielowi, kierownikowi, tak graczowi jak i widzowi. A najważniejsze, że utrzymuje naszą koncentracje na miernikach, które są ważne i pozwala nam wiedzieć co musi zostać zrobione by wygrać grę.
Przez analogię, prawdziwe wizualne zarządzania udziela informacji w czasie rzeczywistym o stanie przedsiębiorstwa:
Jakie są nasze cele?
Jakie są nasze kluczowe mierniki?
Jak przedsiębiorstwo funkcjonuje i jak osiąga założone cele?
Co powstrzymuje nas przed osiąganiem naszych celów?
I najważniejsze, jak mój indywidualny wysiłek przyczynia się do sukcesu?
Wizualne zarządzanie dostarcza jasnego i wspólnego zrozumienia celów i mierników. To pozwala ludziom połączyć ich działania i decyzje z generalnym strategicznym kierunkiem przedsiębiorstwa. Mamy niezbite dowody na to, że „wspólna wizja” jest krytyczna do sukcesu dzisiejszego przedsiębiorstwa. Wizualne zarządzanie komunikuje tę wspólną wizję wraz ze zrozumieniem jak każda osoba przyczynia się do tego sukcesu.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena