Pośród setek stron w sieci nie wszystkie, a raczej niewielka ilość zarabia pieniądze. Jednak 10% stron zarabia 90% pieniędzy w sieci. Wszystko za sprawą kilku błędów, które są często powtarzane przez początkujących. Oto wielka trójka!

Data dodania: 2007-09-29

Wyświetleń: 14352

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 9

Głosy ujemne: 1

WIEDZA

8 Ocena

Licencja: Creative Commons

Pośród setek stron w sieci nie wszystkie, a raczej niewielka ilość zarabia pieniądze. Jednak 10% stron zarabia 90% pieniędzy w sieci. Wszystko za sprawą kilku błędów, które są często powtarzane przez początkujących. Oto wielka trójka!

Wartościowa i unikalna treść
Jeśli chcesz zarabiać na własnej stronie, nie tylko musisz zrobić stronę i nią zarządzać. Musisz przewidzieć co konkretnie szuka internauta i za co jest wstanie zapłacić. Przede wszystkim internauta szuka informacji. Strony o wszystkim i niczym nie zarabiają! Często webmasterzy tworzą strony ogólnotematyczne ponieważ chcą trafić w każdą grupę docelową. Taki portal jak onet może na tym zarabia, jednak wątpię, że jesteś wstanie stworzyć tak ogromny portal, który jest zarządzany przez wielu dziennikarzy, administratorów i specjalistów w danej dziedzinie. Onet skupia wokół siebie społeczność, ponieważ jest najbardziej znany. Zarabia głównie na reklamie, która sporo kosztuje, chodź pewnie jest skuteczna(nie sprawdzałem). Jeśli chcesz zarabiać stwórz serwis tematyczny. Na pewno masz jakieś hobby, pasję o której możesz pisać godzinami. Ludzie szybko uznają Cię za eksperta, jeśli twoje rady będą wartościowe. Jeśli masz wartościowy serwis, stwórz dla niego unikalny conten! Pewnie masz w sieci konkurencję i jeśli chcesz się przebić musisz lecieć ponad wyścigiem. Najlepiej oferować, to co konkurencja plus unikalność, której internauta nie znalazł na podobnych witrynach.

Natarczywe reklamy.
Często wchodzą na stronę widzę wyskakujące, bądź natarczywe reklamy. Jeśli chcesz zarabiać na produktach, które promujesz najlepiej reklamy wpasować w treść strony, aby nie raziły i były wkomponowane w serwis. Daj internaucie możliwość wyboru. Nie każ mu kupować danego produktu. Powiedź jakie osiągnąłeś korzyści dzięki danej usłudze, bądź poradnikowi. Dlatego nie sprzedawaj informacji za którą nie jesteś wstanie zapłacić.
Napisz co Ci się podobało a co nie. Poszukaj w sieci informacji o tym jak pisać oferty.
Zastanów się jak myśli internauta. On myśli tak jak Ty. Jeśli czytasz wartościowy serwis i widzisz produkt opisany "z tego poradnika się uczyłem, dzięki niemu pomagam tobie" chcesz go mieć. Skoro masz zaufanie do eksperta, to kupujesz dany produkt czy usługę. Jeśli nie będziesz czuł się oszukany pewnie kupisz kolejny produkt przez jego stronę. Nie wciskaj ludziom kitu.

Baza mailingowa
Pewnie nie raz słyszałeś o narzędziu zwanym autoresponder. Strony zarabiające najwięcej mają ogromną bazę e-maili. Użytkownik wchodzi na stronę, zapisuje się na bezpłatny newsletter i administrator strony przez autoresponder wysyła do potencjalnego klienta informację komercyjną. Uwaga: to nie jest spam, ponieważ internauta zaakceptował politykę prywatności i zapisał się dobrowolnie. Jednak jeśli będziesz spamował swoją listę, nikt nie otworzy twojego maila. Najlepiej wysyłać wartościową treść w mailu, która spowoduje, że czytelnik biuletynu przeczyta daną wiadomość. Powinieneś również zachęcać internautę do zapisu na listę, przez wysyłanie prezentu czy jakiegoś gratisu. Sprawdź jak ja to zrobiłem darmowy biuletyn. Wysyłaj ludziom treść, którą sam byś przeczytał będąc początkującym.

Wielka trójka wydaje się być oczywista, jednak większość webmasterów nadal popełnia ten błąd. Wprowadź drobne zmiany na stronie www ebiznes, a zobaczysz jak wzrośnie tobie sprzedaż w krótkim czasie, a serwis będzie chętnie odwiedzany.


Licencja: Creative Commons
8 Ocena