Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to bardzo ciężka praca. Niektórzy, pracując od lat na etacie, nie zdają sobie sprawy z tego jak ciężka. To do przedsiębiorcy należą pierwsze kroki - założenie firmy, rozreklamowanie jej, zatrudnienie pracowników, wynajęcie lub kupno biura, a także dbanie o to, do firmy łatwo dotarli jej potencjalni klienci. W ostatnim wymienionym aspekcie na pewno pomoże katalog firm. Firma dodana do odpowiedniej kategorii ma szansę zyskać dużo więcej klientów spośród milionów użytkowników internetu. Najwieksze polskie katalogi firm przeglądają dziesiątki tysięcy potencjalnych klientów każdego dnia. Daje to olbrzymie możliwości marketingowe, których żadna firma nie powinna lekceważyć. Istnieją oczywiście różne sposoby, aby rozpromować naszą firmę - marketing szeptany, reklama w Internecie, reklama w radiu, czy - dla wielkich firm - reklama w telewizji. Wszystko to jednak są płatne sposoby. Gdy prowadzimy kampanię reklamową, warto w naszych działaniach uwzględnić wszelkiego rodzaju listy firm - to doskonała metoda na reklamę, jeśli budżet firmy na ten cel jest ograniczony. Pracownicy firm obsługujących takie katalogi wręcz sami dzwonią do nas z pytaniem, czy chcemy być w nich umieszczeni. Jedyne, co musimy zrobić, to odpowiedzieć - tak. Jednak jeśli chcemy być dostępni we wszelkich możliwych miejscach, warto też poszukać na własną rękę i powysyłać swoje adresy i numery telefonów.