0
głosów
- +

Zdobądź klienta tanim kosztem

Autor:

Aktualizacja: 05.07.2010


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Marketing i eMarketing


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 1875 razy czytane
  • 3 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Firmy borykają się z problemem marketingu, często korzystają z płatnych technik firm reklamowych, nie widząc o tym, że mogą osiągnąć dobry rezultat w inny sposób. Mowa o katalogach zrzeszających firmy.


Jednym z najbardziej znanych sposobów pozyskiwania klientów jest katalogowanie strony naszej firmy. Wszyscy wiemy, że pozycja naszej strony w wynikach wyszukiwania zależy od ilości linków przychodzących, czyli linków które odwołują się do naszej strony. Pozyskiwanie takich linków można przeprowadzać na wiele sposobów, od kupna linków sponsorowanych poprzez bezpośredni kontakt z reklamobiorcą, lub korzystając z systemów reklamowych jak LinkLift. Innym równie skutecznym sposobem na pozyskiwanie linków, a przy tym pozycji i klientów jest umieszczenie naszej firmy w katalogach firm


Dodając stronę do katalogu, warto sprawdzić moc tego katalogu - najprostszy wyznacznik jego mocy jest wskaźnik PageRank, inny istotny element to sprawdzenie, który katalog jest mocny na nasz anchor, tzn. chcemy się wypozycjonować na frazę 'Tanie Noclegi' - wpisujemy taką frazę w wyszukiwarce i szukamy pierwszego katalogu, który się wyświetla na te słowa kluczowe. Oznacza to, że link z takim anchorem pochodzący z tego katalogu będzie najmocniejszy.
Katalogowanie stron pozwala nie tylko na pozyskanie linków, ale także na dotarcie do potencjalnych klientów. Ilość różnego rodzaju baz firm, czy spisów stron jest tak dużo, że znudzony poszukiwaniami klient często korzysta z gotowych formularzy, które odnajdą za niego interesującą go firmę.

Najlepiej poszukiwać katalogów targetowych, tzn. przeznaczonych dla danego środowiska, na przykład katalog firm informatycznych, albo baza firm małopolski. Możemy też zawęzić zakres poszukiwań, takie katalogi posiadają jeszcze większy potencjał, katalogi takie jak baza firm brzesko (WirtualneBrzesko.pl) działający na obszarze powiatu Brzeskiego, czy katalog firm krakowskich, czy warszawskich są tworzone dla określonej grupy docelowej, dzięki czemu wizyty w tych katalogach najczęściej kończą się na skorzystaniu przez klienta z usług poszukiwanej firmy.
Warto zatem umieszczać nasze strony w tego rodzaju bazach, zwłaszcza kiedy jesteśmy małą firmą. 
Jeśli jesteś z rejonu Tarnowa, Bochni lub powiatu Brzeskiego, dodaj swoją firmę do: baza firm brzesko - WirualneBrzesko.pl 

Firmy Brzesko - WirtualneBrzesko.pl

Administrator i właściciel strony 


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij