Eksperci z międzynarodowej jednostki certyfikującej Bureau Veritas Certification Polska byli zgodni – Black Point S.A. jest zarządzany z zachowaniem wszelkich norm jakości. Przeprowadzone w pierwszej połowie kwietnia badanie kontrolne potwierdziło, że firma przestrzega wymagań międzynarodowych norm ISO związanych z zarządzaniem jakością (ISO 9001:2008), ochroną środowiska (ISO 14001:2004) oraz bezpieczeństwem i higieną pracy (PN-N 18001:2004).
- Certyfikacja w zakresie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością daje gwarancję, że w biznesie kierujemy się europejskimi standardami działania, począwszy od sposobu funkcjonowania firmy, poprzez standardy obsługi klienta, kończąc na jakości naszych produktów – mówi Marcin Adamski z zarządu Black Point S.A. – Bez tego nie można podnosić konkurencyjności przedsiębiorstwa, dostarczać użytkownikom produktów i usług na europejskim poziomie, świadomie kreować marki. Bez ISO nie ma co liczyć na sukces w biznesie.
Black Point S.A. od lat wykorzystuje w zarządzaniu przedsiębiorstwem Zintegrowany System Zarządzania Jakością. To ułatwiło osiągnięcie pozycji lidera w branży alternatywnych materiałów do druku w Polsce i pomaga wzmacniać obecność marki w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki temu dostarczane użytkownikom produkty cechują się wysoką jakością, niezawodnością i rozsądną ceną. Ponadto firma aktywnie wspiera działania na rzecz środowiska. Za pośrednictwem jednej ze spółek wchodzących w skład Grupy Black Point prowadzi selektywną zbiórkę odpadów oraz popularyzuje wiedzę na temat recyklingu.