0
głosów
- +

Konkurencja w internecie

Autor:

Aktualizacja: 04.03.2010


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Aktualności


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 1565 razy czytane
  • 1 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Silna konkurencja na rynku garaży blaszanych wzrasta. Nic dziwnego - przecież nadchodzi wiosna - najlepszy okres dla producentów garaży blaszanych.


Wielu producentów garaży blaszanych liczy na duży zysk wraz z nadejściem wiosny. Dlatego też akcje marketingowe ,które działają na celu zwiększenie liczby klientów.

Bardzo widoczna jest "walka o klienta" na terenie małopolski. W tym województwie występuje wiele firm zajmujących się produkcją garaży z blachy. Większość przedsiębiorstw nie działa jedynie na rejon wojewódzki. Przeważnie produkty firm, które swoje główne siedziby mają w małopolsce, można znaleźć w całej Polsce, a nawet za granicami naszego kraju.

Bardzo widoczne jest to w internecie. W końcu w ostatnich latach właśnie te media mają duży wpływ na obrót w tej branży. Garaże blaszane często wybirane są przez potencjalnyc klientów w dość szybki sposób. Osoba chcąca kupić blaszaka, wpisuje w wyszukiwarkę internetową frazę związaną z garażami i po chwili ukazująmu się wyniki. Kilka pierwszych stron ma największe szanse na to, by być dostrzeżonym przez potencjalnego klinta. Przeważnie bowiem zdarza się tak, że osoby ,które mają zamiar kpić garaż, sprawdzają pierwszy trzy, do szcześciu stron.

Właśnie te serwisy są najbardziej oblegane. Dlatego też producenci garaży z blachy często korzystają z usług firm zajmujących się promocją w internecie. Widzą bowiem w tym zysk. Nie jest to zresztą nieuzasadnione. Najnowsze badania mówią, że Polacy coraz częściej korzystają z internetu, a handel internetowy powoli zaczyna wypierać bezpośrednią sprzedaż, które nie tylko jest uciążliwa dla sprzedawcy, ale często wymaga również większego wkładu finansowego zarówno ze strony sprzedającego, jak również kupującego.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij