Co takiego zrobił założyciel McDonalda, że odniósł taki sukces? Przeczytaj do końca, a może się dowiesz. Słowem wstępu Czy miałeś już kiedyś uczucie, że kupując swój pakiet startowy otrzymałeś super nowoczesny pojazd, w którym jednak brakuje kilku ważnych części?

Data dodania: 2010-01-05

Wyświetleń: 2786

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Co takiego zrobił założyciel McDonalda, że odniósł taki sukces?

Przeczytaj do końca, a może się dowiesz.

Słowem wstępu

Czy miałeś już kiedyś uczucie, że kupując swój pakiet startowy otrzymałeś super nowoczesny pojazd, w którym jednak brakuje kilku ważnych części?

Części, które powodują, że biznes zaczyna się wreszcie kręcić.

Jeśli odczuwałeś kiedyś coś podobnego to tylko dlatego, że miałeś rację.

Ray Kroc, twórca McDonalda był geniuszem.

Pokażę Ci czego dokonał ze swoim biznesem i co jest decydującym czynnikiem jego sukcesu.

Celem Raya była sprzedasz swojej franczyzy, po czym właściciele owych franczyz sprzedawali jego produkty dalszym klientom. Więcej sprzedanych franczyz oznaczało większą ilość sprzedanych frytek i hamburgerów.

Naszym zadaniem jako dystrybutorów jest właściwie to samo. Sprzedajemy nasze „franczyzy”, a następnie różnego rodzaju produkty i usługi.

Teraz będzie ciekawie…

Produkty McDonalda są niezdrowe. Dużo im brakuje do świeżej i zdrowej żywności.

W takim razie jak to jest możliwe, że McDonald stał się najpopularniejszą restauracją na świecie? Jak można zostać numerem 1 z produktem, który jest niezdrowy? To jest właśnie moment, kiedy geniusz Ray Kroca zaczyna się objawiać.

Ray dokładnie wiedział, że jego produkty nie będą decydującym czynnikiem sukcesu- dokładnie tak samo jak w  MLM- produkt również nie jest najważniejszy. Wysokiej jakości produkty są oczywiście ważne, ale tylko wtedy kiedy masz klientów, którzy chcą je mieć.

Kluczem do sukcesu McDonalda był łatwy do duplikacji system. Ray dokładnie wiedział, że nie może konkurować jakością swoich produktów z innymi firmami tego typu. Wiedział również, że potencjalni kupcy jego franczyzy nie będą zachwyceni jego produktami. Oni po prostu chcieli zarabiać pieniądze.

Dlatego dał im dokładnie to czego chcieli- to nie była restauracja tylko maszynka do robienia pieniędzy- działający system, który przyciąga setki klientów, a produkty przemienia w pieniądze.

W zasadzie ten system był tak świetnie skonstruowany, że można było wprowadzić zespół kompletnych nowicjuszy, a mimo to  biznes rozwijał się w zaskakująco szybkim tempie. Wszystko co musieli zrobić to tylko włączyć wtyczkę, a cała reszta dokonywała się jakby automatycznie.

Konkurencja była bez szans. Każdy kto korzystał z systemu Ray Kroca, był wstanie wybudować bardzo dobrze prosperujący biznes. Przedsiębiorcy kupowali i uruchamiali maszynę McDonalda  jedną po drugiej i za każdym razem odnosili sukcesy.

To jest powód, dlaczego licencja na franczyzę McDonalda tak dobrze się sprzedaje, a konkurencja pozostaje daleko w tyle.

A co ty sprzedajes potencjalnym współpracownikom, gdy oferujesz im swoją jednoosobową franczyzę?

Pewnie starasz się tylko sprzedać pakiet startowy lub produkty (coś w rodzaju: „Moja firma i jej plan marketingowy są lepsze od twojej”).

Mam rację?

Pokazujesz potencjalnym partnerom biznesowym coraz to na nowo kopiowaną stronę WWW swojej firmy i różne materiały (ulotki, broszury, katalogi itd.) o firmie, jej właścicielach, o sukcesach jej dystrybutorów w USA, informacje o produktach itd., itd.

Bądź mądrzejszy!

Największe sukcesy w Network Marketingu odnoszą osoby, które rozwiązują problemy innych.

A jak to robić opowiem Ci już innym razem.

Licencja: Creative Commons
2 Ocena