Firmy pragnące uchodzić za nowoczesne nie mogą się obejść bez imprez integracyjnych i wyjazdów motywacyjnych dla swoich pracowników.

Data dodania: 2007-05-22

Wyświetleń: 4676

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

                                                                                                                                                                                                                                                                    
Zgodnie z zasadami zarządzania, firma powinna stanowić zgrany organizm, a nie zbiór jednostek. Nie ma na to lepszego sposobu niż właśnie imprezy integracyjne - wspólna wyprawa pracowników na kilkudniową wycieczkę, lub modelowy przykład imprezy integracyjnej - paintball. Nic nie zespaja współpracowników lepiej, niż polowanie na kadrę zarzadzającą. Gdy imprezy integracyjne zamienią już grupę nieznajomych w wydajna maszynę, trzeba pomyśleć o zwiększeniu osiągów. W tym przypadku jednym ze skutecznych sposobów są wyjazdy motywacyjne.                            
Wyjazdy motywacyjne pozwalają połączyć relaks i wypoczynek pracownika ze zwiększeniem jego przywiązania do firmy, a także do podniesienia  jego wydajności. Pracownik nagrodzony raz wyjazdem motywacyjnym lub imprezą integracyjną będzie czuł się doceniony i z pewnością będzie   się starał ponownie na taki wyjazd zasłużyć. Na pewno odbierze go tez w bardziej przyjemny sposób, niż dzieje się to w przypadku premii, która często zostaje przeznaczona na bieżące potrzeby, a nie na przyjemności.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

Licencja: Creative Commons
2 Ocena