Dowiedz się, jak dziś skutecznie i za darmo pozycjonować strony internetowe. Każdy jest w stanie osiągnąć pierwsze strony wyników wyszukiwania. Trzeba tylko poznać kilka podstawowych regół i cierpliwie czekać. Poznaj dziś chyba najskuteczniejszą darmową metodę pozycjonowania.

Data dodania: 2009-01-24

Wyświetleń: 7210

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 4

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

4 Ocena

Licencja: Creative Commons

Jak dziś skutecznie i za darmo wypozycjonować swoją stronę internetową

Jest naprawdę wiele metod pozycjonowania. Począwszy od zwykłej wymiany linków pomiędzy znajomymi czy własnymi stronami www po zaawansowane systemy wymiany czy jeśli kogoś na to stać - zakup odnośników w serwisach aukcyjnych jka na przykłąd allegro.pl. Jednak czy ma to dziś sens i takie linki cokolwiek nam dają. Coś na pewno tak. Linki zawsze były i raczej będą ważne. Im strona z której linkujemy ma większą wartość link popularity to i my otrzymamy większą moc pozycjonerską. A im my posiadamy większy LP tym nasza storna wyżej w wynikach wyszukiwania. Jednak gdyby świat się nie zmieniał a wraz z nimi wyszukiwarki wszystko to stało by w miejscu. Strony były by ciągle karmione nowymi linkami a ktoś dopiero zaczynający musiał by zapewne gonić gigantów mających xx tyś linków. A przecież tak nie jest. Nowa strona po np 3 miesiącach może znaleźć się w pierwszej dziesiątce google.

Należy się więc zastanowić, czy wszystkie linki są takie same – w sumie link to link? Otóż nie! Należy rozdzielić je na wiele klas. Powiedzmy że posiadamy serwis budowlany. Kupując linki powiedzmy po 7 zł na 30 dni w serwisie aukcyjnym na strony o turystyce z RP4 myślimy że dostaniemy super kopa dla naszego serwisu i zostanie wypozycjonowany na czołowe strony wyszukiwarek. Jednak link z serwisu o PR2 związany z budownictwem da nam o wiele więcej. Tak dziś liczy się bardzo tematyka. Nie mogę powiedzieć że linki na innych serwisach są bezwartościowe bo tak nie jest. Ale jeden link na tematycznie powiązanym serwisie jest naprawdę wiele więcej warty niż ten z PR4 na jakiejś stronie z tapetami na telefon czy opisami GG.

A teraz przejedzmy do setna sprawy. Dziś praktycznie każdy z nas umieszcza podczas wymiany linki w tak zwanej stopce. Owszem google je indeksuje jak każdy inny link i bierze pod uwagę(no chyba że już dostaliśmy bana). Jednak wracając do podanego wyżej przykładu: umieszczając link w śród tematycznie powiązanej treści na przykład pisząc darmowe artykułydostajemy najlepszą moc. Nasz link po pierwsze nie znajduje się na samym szarym końcu lecz jest integralną częścią, wtopiony w treść strony i co najważniejsze otoczony słowami związanymi z tym czym chcemy, w tym przypadku budownictwem.

Ostatnią sprawą jest to, że nie każdy serwis deweloperski czy budowlany pozwoli nam umieścić twój wpis. Nawet jak to zrobi, często umieści tam tak zwany znacznik nofollow powodujący że google ma omijać ten link podczas indeksacji stron. Dziś możemy to jednak zrobić. A receptą jest używanie blogów. Należy wybierać te wartościowe, najlepiej moderowane. Przykładem jest ten blog. Młody, ale widać że od samego początku nie ma tam ani jednego spamu, i każdy artykuł jest w pełni wartościowy. Wystarczy wpisać w google „moderowane artykuły” lub “Darmowe artykuły” a przekonasz się o jego pozycji. W przypadku tej www świadczy to o dobrym pozycjonowaniu. Umieszczając wpis na takich stronach dostaniesz największą moc. Takie strony z dnia na dzień będą wzrastać w siłę a twoja strona wraz z nimi. Wystrzegaj się i unikaj dodawarek. Dodawarki dodają ten sam tekst do wielu blogów, a google widząc ten sam tekst na wielu stronach ma jasny sygnał do … no właśnie wiesz czego. Pisz artykuły sam i czekaj na efekty. Po napisaniu jednego artykuły oczywiście możesz go zamieścić w kilku miejscach. Ale największą moc osiągniesz jak wkleisz taki artykuł w Microsoft Worda i pozmieniasz trochę zdania. Staraj się pisać zawsze unikalne treści a wszystko ci się zwróci. Dziś takie pozycjonowanie to przyszłość. Katalogi już nie są praktycznie nic warte, systemy wymiany linkami zapchały się spamem a twoja strona jest przeważnie umieszczana na stronach pozycjonerów natomiast artykuł piszesz Ty, są unikalne, wartościowe i dają naprawdę dużego kopa. !
Licencja: Creative Commons
4 Ocena