W artykule znajdziesz przepis, któy pozwolił kilku firmom na zorganizowanie cieszących się popularnoscią konkursów internetowych.

Data dodania: 2008-11-13

Wyświetleń: 2903

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

FELIETON

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Masz zorganizować konkurs w internecie… o czym pomyślisz?

Zapewne pierwsze na co wpadniesz to będzie nagroda w konkursie. Drugą rzeczą będzie przedmiot konkursu, czyli to co dany uczestnik ma zrobić. Trzecią rzeczą do przemyślenia, będzie metoda wyłonienia zwycięzcy.

No i jeszcze jedna rzecz, jak masz głowę na karku… to pomyślisz o promocji konkursu.

A jak masz WIELKĄ głowę na karku, pomyślisz nad sposobem na samopromujący się konkurs, który dotrze do najdalszych zakątków sieci. Wywyższając twoją markę ponad inne..


Jak sprawić by e-konkurs sam wypromował Twoją markę?

Ostatnio z jednej z list mailingowych Marcina, otrzymałem coś nietypowego… myślałem, ze jak zwykle chce mi coś sprzedać… a tym razem zonk. Nic nie chce sprzedać.

Tym razem poprosił mnie o zagłosowanie w konkursie Spij Zdrowo, na Nataniela (dziecko jego znajomych).

GENIALNE w swej prostocie!!!

Kto wygrywa konkurs? Ten kto znajdzie więcej ludzi by głosowali na niego. Innymi słowy wygra ten uczestnik, któryc sprawi, że więcej osób zobaczy logo firmy organizującej konkurs.

A robią to uczestnicy różnymi sposobami… np. wykorzystując komercyjne listy mailingowe swoich znajomych (tak jak w tym prypadku lista Marcina). Genialna wirusowa promocja.

I nie pierwszy raz już to widzę, sam jakiś czas temu uczestniczyłem w konkursie Gazety wyborczej na nowe logo, hasło reklamowe czy coś takiego… I sam nawet prosiłem inne osoby by głosowały na mój projekt.

Tak więc pamiętaj, organizując konkurs w sieci, pozwól internautom typować zwycięzców. Niech to oni będę juri, niech to uczestnicy sami sobie szukają głosujących.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena