Myśląc o promocji Twojej marki, w dobie cyfryzacji sektorów promocji, wiele firm odchodzi od zdawałoby się staromodnych form budowania wizerunku firmy. Staromodny w tym kontekście wydaje się być marketing tradycyjny, wyjście bezpośrednio do Klienta, inicjatywa i souvenir.

Data dodania: 2017-02-24

Wyświetleń: 786

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 1

Głosy ujemne: 1

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Gadżety reklamowe dla firm. Passe?

Choć zdawać by się mogło, że wykorzystywanie gadżetów reklamowych to ostatnia rzecz, na którą decydują się przedsiębiorcy, prawie 83% ankietowanych marketerów przyznaje, że jednym z elementów utrzymujących pozytywne relacje z klientem indywidualnym czy partnerem biznesowym są właśnie gadżety reklamowe.

Jak podają branżowe czasopisma, opierając się na statystykach przeprowadzonych sondaży, nie należy zupełnie rezygnować z tej części obszaru reklamowego, gdyż to właśnie on najczęś ciej pozostaje najdłużej z grupą docelowych odbiorców.

Gdzie wykorzystać gadżety reklamowe?

Pozornie proste pytanie, jednak wiele osób, które swoją działalność opierają przede wszystkim w sektorze e-commerce bardzo często nie jest świadoma tego, w jaki sposób dotrzeć do klienta bezpośrednio. Idealnymi miejscami, do promocji wizerunku są targi- wyjście ze sklepem internetowym w standaryzowany box , roll up oraz wizytówki promujące stronę internetową, to idealne miejsce zarówno na promocję potencjały naszego produktu, jak i dotarcie do grupy klientów najbardziej zainteresowanych daną ofertą. Innym, wiążącym miejscem na wykorzystanie gadżetów reklamowych są spotkania świąteczne i okolicznościowe- zarówno rocznice założenia firmy czy też sukcesy firmy , zarówno te drobne jak i na dużą skalę. Podczas spotkań można w tej sposób docenić współpracowników, a także firmy partnerskie- często praktykowany sposób promocji i budowania wizerunku wśród firm motoryzacyjnych.

Zbliżonym do targów, jednak nie tak bardzo stargetowanym obszarem promocji są wszelkiego rodzaju eventy. W zależności od branży czy tematyki, gadżet reklamowy może dopełniać charakteru imprezy, choć nierzadko jest to informacja o sponsorowaniu konkretnego wydarzenia.

Ostatni model wykorzystania gadżetów reklamowych są szkolenia i konferencje. Zazwyczaj firmy wybierające się na ten obszar promocji decydują się na drukowanie materiałów papierniczych- długopisów, zeszytów, kalendarzy oraz broszur.

Jak podają informacje, obok aktualnie panującego marketingu internetowego gadżety reklamowe to jeden z najskuteczniejszych nośników reklamy i budowania pozytywnego wizerunku, nawet podczas sprzedaży online.

Jak się okazuje, podczas badań przeprowadzonych podczas targów marketingowych zapytano ankieterów o to, co ich zdaniem najsilniej wpływa na budowanie marki. Wielokrotnie padająca odpowiedź gadżet reklamowy skłoniła ankieterów do zgłębienia tematu- zapytano o to czy lubią otrzymywać gadżety, co ich zdaniem jest najważniejszą ich cechą, w końcu o to jakie gadżety preferują najbardziej.

Wybierając odpowiednią kategorię gadżetów promocyjnych warto zwrócić szczególna uwagę na ich funkcjonalność oraz jakość wykonania, bo to właśnie one stanowią największą wartość w oczach klientów.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
0 Ocena