Historia Internetu zaczyna się w roku 1969. W Polsce zaistniał w latach dziewięćdziesiątych i z roku na rok stawał się coraz bardziej popularny. Początkowo dostęp do niego mieli tylko niektórzy. Wraz z progresem technologicznym, kiedy komputery prywatne zaczęły pojawiać się w domach, sieć zaczęła być ogólnodostępna.

Data dodania: 2012-04-06

Wyświetleń: 1709

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

    Obecnie możliwość dostępu do Internetu kosztuje coraz mniej, a w niektórych sytuacjach w ogóle - hot-spot. Korzystanie z niego stało się tak normalne, że posiadamy go nawet w komórkach. Internet jest błogosławieństwem i przekleństwem zarazem. Zabiera czas, zajmuje nam długie godziny, które moglibyśmy spędzić na przykład na łonie przyrody z ukochaną osobą, jednakże równocześnie jest niemal niezbędny.
     Sieć jest kapitalnym rozwiązaniem dla zapracowanych, zabieganych ludzi oraz dla tych, którzy nie chcą spędzać czasu w zawalonych marketach czy w męczącej kolejce do apteki. Tanie leki, zioła trudno osiągalne na rynku, suplementy diety czy kosmetyki z najwyższej półki dobrze jest zamówić w sieci. Apteka internetowa to pierwszorzędne miejsce na zakupy specyfików aptecznych. Nie dość, że można bez pośpiechu przeczytać precyzyjne informacje o produkcie, na co często nie posiadamy czasu, stojąc przy aptecznym okienku, to jeszcze cena jest zwykle bardzo atrakcyjna.
    Apteki internetowe dokładają wielu starań, by nabywcy byli zadowoleni i często powracali po inne zakupy. Konkurencja - zarówno na rynku jak i w Internecie jest tak duża, że trzeba ciągle trzymać rękę na pulsie, by być o kilka kroków dalej od innych. W tym celu pojawiły się systemy lojalnościowe, dzięki którym każdy towar opatrzony jest punktami, które się wymienia na nagrody. Jednak to nie wszystko, oprócz bonifikat i kolekcjonowania punktów, wielu nabywców zwraca uwagę na ceny za przesyłkę. Bo co z tego, że nabędziemy bardzo tanio medykamenty czy kosmetyki, jeśli za paczkę będziemy zmuszeni zapłacić dodatkowe pieniądze. Po zliczeniu całkowitej kwoty możemy dojść do wniosku, że rozbieżność w cenie nie jest tak ogromna jak w normalnym sklepie. Dlatego coraz częściej sklepy internetowe premiują zakupy powyżej określonych kwot, do których nie doliczają kosztu dostawy. W ten sposób konsument zakupi ich większą ilość, by nie płacić za dostawę. Czemuż się dziwić - rynek jest bardzo drapieżny, konkurencja sprytna i przedsiębiorcza. Trzeba być bardzo czujnym, by istnieć na rynku i utrzymać swoją pozycję, pozyskiwać kupujących i nie zniechęcić stałych klientów.

Licencja: Creative Commons
2 Ocena