0
głosów
- +

5 wskazówek jak wyposażyć sklep odzieżowy cz.2 LADY SKLEPOWE

Autor:

Aktualizacja: 12.03.2012


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Biznes i eBiznes


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 3841 razy czytane
  • 3 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Lada w sklepie odzieżowym to najczęściej jednocześnie stanowisko kasowo-informacyjne oraz dodatkowo podręczny magazyn. Spełnia bardzo ważne funkcje więc musi zostać tak zaprojektowana, żeby była ergonomiczna i funkcjonalna. 


Klient wchodząc do sklepu powinien bez problemu znaleźć ladę zarówno szukając informacji czy pomocy jak i finalizując transakcję. Idealne dla nowoczesnego stanowiska kasowo-informacyjnego jest miejsce tuż przy wystawie (witrynie) sklepowej, blisko wejścia. Ekspedientka ma wtedy idealne pole obserwacyjne: może Klienta przywitać, dać mu odpowiednia ilość czasu do obejrzenia oferty i jednocześnie szybko zareagować, gdy Klient ma pytania.

Zmiana roli lady w sklepie odzieżowym tzn. odejście od "sprzedaży zza lady" w sposób naturalny wymusiła ewolucją w jej wymiarach. Obecna funkcja stanowiska spowodowała zapożyczenie wysokości lady ok. 100-110 cm z bardzo popularnego rozwiązania stosowanego w  recepcjach. To optymalna wysokość dla lady sklepowej , która musi jeszcze pomieścić różne potrzebne akcesoria (opakowania dla Klientów, materiały biurowe itd )

lady sklepowe

Godne polecenia są na pewno lady sklepowe konfekcyjne, zaprojektowane specjalnie dla branży odzieżowej. Wyróżnikiem tych lad jest możliwość zagospodarowania przestrzeni od strony ekspedientki wg indywidualnych potrzeb. Do wyboru mamy szuflady, drzwiczki, półki. A poza tym lady te oferowane są w bogatej kolorystyce i prawie wszystkie modele dostępne są właściwie "od ręki".

Przy zakupie lady do sklepu odzieżowego powinniśmy także zaplanować odpowiednie wykorzystanie frontu lady. To wymarzone miejsce do zaprezentowania logo firmy lub np. własnego hasła reklamowego. Taki rodzaj reklamy bezpośredniej odnosi doskonałe rezultaty bo jak wskazują badania zdecydowana większość z nas to wzrokowcy.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij