Budowa marki tak naprawdę nie musi oznaczać niewyobrażalnych nakładów finansowych. Wszystko zależy tak naprawdę od : firmy oraz agencji ( bądź doradcy ).

Data dodania: 2007-11-25

Wyświetleń: 4242

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Branding
Firmy coraz częściej decydują się na budowę marki, ponieważ w pewnym momencie swojego rozwoju uświadamiają sobie, że marka staje się dla nich murem nie do przebicia w dalszym rozwoju. Nie widzą rozwiązań innych, jak zgłoszenie się do agencji, ale czy jest to jednyne rozwiązanie?

Drogo !!!
Większość działań prowadzonych przez agencje jest bardzo drogich, z prostych przyczyn:
- większość agencji idzie po linii oporu, zamiast ucierać ścieżkę najmniej kamienistą
- skutecznie trafia w nieskuteczne rozwiązania
- te skuteczne działania jedynie są prowadzone w agencjach z doświadczeniem i „z prawdziwego zdarzenia”. Jednak są to agencje które bardzo się cenią, przez to „branding jest drogi”.

Rozwiązanie?
Jedno z nich to efektywne prowadzenie ujednoliconych działań marketingowych, nie tylko reklamujących firmę, ale i budujących świadomość marki. Są to tak naprawdę dwie różne rzeczy (działania), ale umiejętni ludzie potrafią połączyć branding i marketing w jedną całość. Dzięki czemu możemy uzyskać jeszcze bardziej klarowny obraz, niż prowadząc te działania osobno.

Podsumowanie
Najlepszym rozwiązaniem na oszczędności związane z budową marki i działaniami marketingowymi jest skorzystanie z usług doradcy marketingowego, który w umiejętny i łagodny sposób przeprowadzi firmę przez wszystkie działania. Warto także wspomnieć o fajnie, że doradca marketingowy potrafi bardziej efektywnie wykorzystać zasoby firmy, ograniczając same koszty marketingu nawet o 50% w stosunku do agencji. Ale ostateczna decyzja należy do Państwa...
Licencja: Creative Commons
0 Ocena