Większość z tych materiałów zawiera treści nakłaniające do kupna jakiegoś produktu lub skorzystania z usługi jakiejś firmy. Przyciągają one naszą uwagę w mniejszym lub większym stopniu – dlaczego? Treści w nich zawarte są interesujące, więc czytamy .... i co dalej?
Po opisie czas na zaprezentowanie swojego produktu i tu zaczyna się problem.
Poza tym, że mamy "dobry" produkt musimy go jeszcze w umiejętny sposób pokazać naszemu nabywcy.
Czy wystarczy zdjęcie w aukcji motoryzacyjnej naszego wspaniałego pojazdu zrobione telefonem komórkowym? Są tacy sprzedający, którzy twierdzą że tak ... tiaaa, ale czy potencjalny klient myśli tak jak ten sprzedający? Otóż nie ! Ogromna konkurencja na rynku, doskonała dostępność wszelkiego rodzaju towarów i usług spowodowała że konsument musi zatrzymać się właśnie przy TWOIM PRODUKCIE, inaczej wszystko inne jest bez znaczenia!!! Co z tego że mamy doskonały opis, że towar jest extra i my to wiemy jako sprzedawcy, skoro nie wie tego ON - nasz klient (nasz?)
Sama fotografia nie wystarczy....
... niestety to za mało. Potrzebuje ono odpowiedniej oprawy, musi zawierać niejednokrotnie głęboki przekaz emocjonalny - wtedy ta szansa jest większa!
Chciałbyś wybrać się w podróż pociągiem ze Szczecina do Rzeszowa po swój wymarzony pojazd, który znalazłeś w aukcji z mglistym zdjęciem z dopiskiem "stan BDB"!? - Powodzenia! :-)