W  marketingu afiliacyjnym, trzeba trochę starań, aby skutecznie wypromować swoje produkty partnerskie i zarobić parę złotych. W rzeczywistości nie ma idealnego rozwiązania, na szybkie wzbogacenie lub formuły w affiliate marketingu, ale...

Data dodania: 2011-05-08

Wyświetleń: 2132

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 4

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

4 Ocena

Licencja: Creative Commons

   ...wykorzystywanie wypróbowanych sposobów promowania produktów partnerskich, może być bardzo pomocne. Oto siedem technik promocyjnych, które okazały się skuteczne w affiliate marketingu.

Po pierwsze, zapewnij gościom witryny wystarczająco dużo informacji o produkcie. Oprócz designu witryny, zawartość Twojej strony, odgrywa dużą rolę w zdobywaniu zainteresowania gości. Na stronach internetowych powinny znajdować się faktyczne i obiektywne artykuły na temat produktu, jak np. recenzje produktów. W artykułach informacyjnych, powinny być zawarte szczególne funkcje produktu, zalety i przewagi nad innymi markami w swoim rodzaju. Zwróć uwagę, że Ty nie sprzedajesz, ale informujesz. Musisz określić wartość i celowość produktu i tym samym przekonać użytkownika, że ​​ten produkt odpowiada jego potrzebą i pragnieniom. Wzbogacanie treści stron internetowych w stwierdzenia typu "I nie tylko to, ale jeszcze to.." nie tylko stwarza napięcie, ale wywołuje w czytelniku zainteresowanie, który chce wiedzieć więcej na temat produktu. Nie ma oczywiście, idealnego produktu, dzieki czemu można również ujawnić niektóre jego negatywne cechy, ale nie pozwól im przesłonić tych dobrych.

Po drugie, możesz wykorzystać doświadczenia i referencje od osób, które korzystają z produktu. Brzmi to jak stara strategia marketingowa, ale to nadal działa. Informacje na temat produktu, prezentujemy w ten sposób, by zbudować zaufanie klienta. Ponadto możesz zbudować wrażenie, że jesteś ekspertem w dziedzinie, ponieważ jesteś w stanie udowodnić, że produkt czy usługa, którą oferujesz, naprawdę działa, jako gwarantowana.

Następną strategią promocyjną są tzw. banery obrotu. Dodanie tych banerów, ma jedno zadanie, odwiedzający mają w nie kliknąć. Nie należy jednak nadużywać banerów, ponieważ mogą zrobić nam bałagan na stronie. Webmasterzy zwykle nie mają negatywnych uwag o banerach. Jednak strona zatłoczona banerami jest bardzo irytujące, więc ogranicz stosowanie banerów reklamowych.

Czwarty sposób to biuletyn, na którego goście witryny mogą się zapisać. W biuletynie, można umieścić artykuły informacyjne, reklamy, linki programów partnerskich, nowości i funkcje. W ten sposób można regularnie informować subskrybentów o dostępnych produktach.

Jeśli mailing nie działa dobrze dla Ciebie, to wypróbuj piąty sposób na skuteczne promowanie Twoich produktów partnerskich, korzystające z usług takich jak reklamy Google AdWords. Google AdWords pomaga spełnić Twoje cele marketingowe w sposób szybki, skuteczny i łatwy.
W ten sposób, własne reklamy są podłączone do dużej liczby użytkowników, którzy są dokładnie zainteresowani Twoimi produktami i usługami. Po utworzeniu reklam, można je zobaczyć na prawo w Google. Otrzymasz szybką reakcję na reklamy i dostaniesz się bezpośrednio do użytkowników Internetu, którzy są rzeczywiście zainteresowani zakupem. Można również zdefiniować lub wybrać obszar docelowy, rynek, co pozwala uzyskać najlepsze wyniki.

Szósty i najbardziej skutecznym sposobem promowania produktu i zmuszenia gości witryny, do przejścia na stronę sprzedażową i zakupu, jest powiedzieć coś na temat cen. Droższe przedmioty dadzą Ci większe prowizje, ale są one trudne do sprzedania, gdyż klienci zawsze mają skłonności, aby kupować po najniższej cenie. Ale można nad tym popracować poprzez np. podzielenie całkowitych kosztów i wprowadzenie ich w słowach, aby wydawały się tańsze. Zamiast podając ryczałt, podaj ile mają zapłacić w ratach lub po przystępnych cenach, ile złotych lub groszy.

Wreszcie, można być bardzo hojnym dla potencjalnych klientów, dając im premie. Dodatki i gratisy są zawsze przyjemne, zwłaszcza gdy są one zgodne z interesem nabywcy.

   Mimo że nie jesteś zaangażowany w sam proces sprzedaży, to jesteś jednak odpowiedzialny za skierowanie klienta do strony sprzedażowej i przekonanie go do zakupu. Bądź kreatywny, musisz wiedzieć czego chce kupujący. A na pewno dostaniesz to, czego Ty chcesz.

Licencja: Creative Commons
4 Ocena