Szkolenie w network marketingu jest kluczowe, aby ruszyć z miejsca. Bez szkolenia nie osiągniesz sukcesu. Dotyczy to zarówno twojego szkolenia jak i szkoleń organizowanych przez ciebie.  

Data dodania: 2019-03-19

Wyświetleń: 1495

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

1) Odpowiedź na pytanie "Co robić dalej”

Brak odpowiedzi na to pytanie powstrzymało już nie jedną potencjalną gwiazdę MLM. Brak wiedzy co dalej robić, aby uczyć się i rozwijać, jest bardzo frustrujące. Twoim zadaniem jest uświadomić nowej osobie, co ma robić jutro, a co pojutrze.

2) Szkolenie powinno uczyć jak uczyć

Szkolenie ma być łatwe, przejrzyste i zrozumiałe, aby było zapamiętane i przekazane dalej. Szkolenie musi być na tyle łatwe, aby każdy mógł je dalej przekazać.

Aby uruchomić  proces duplikacji, szkolenie MLM powinno uczyć Martę, że ma uczyć Jolę, która ma uczyć Beatę, a Beata ma uczyć Anię.

3) Potrzebujesz narzędzia do nauki i manuale do uczenia dalej

Aby prowadzić szkolenie MLM potrzebujesz narzędzia do nauki i manuale do uczenia dalej. W dzisiejszych czasach, szkolenie powinno być multimedialne, powinno poruszać wszystkie zmysły – to podnosi skuteczność.

4) Szkolenie powinno być jak pizza  

Z najlepszych szkoleń dowiesz się jak zacząć, na czym polega prospekting, jak prowadzić dobre prezentacje, jak odpowiadać na wątpliwości, jak podążać za klientem i jak zamykać transakcje, powinno poruszać tematy sprzedaży detalicznej, rekrutacji, firmy, produktów i planu kompensacyjnego. Czyli powinno być jak pizza składająca się z kawałków stanowiących całość.

5) Szkolenie powinno być zautomatyzowane

Najlepiej, aby szkolenie było dostępne online 24/7 i zawierało zarówno pliki tekstowe, jak i audio. Tak skonstruowane szkolenia pozwolą na naukę większej ilości osób.

6) Szkolenie jak mit o pięknej Ariadnie

Ariadna dała potajemnie Tezeuszowi nić, aby nie zabłądził w krętych korytarzach. Dobre szkolenie MLM powinno dawać taką nić dystrybutorowi i dać mu szansę na dojście do sukcesu „jak po sznurku”.

7) Warsztaty i szkolenie na żywo

Uczymy się szybciej, kiedy nie tylko słuchamy i czytamy, ale także gdy wykonujemy zadania/ćwiczymy. Szkolenia na żywo łączą ludzi w grupy, budują więzi i poczucie przynależności do grupy.

8) Szkolenie powinno podążać za rozwojem

Dobre szkolenie marketingu sieciowego powinno mieć poziomy odzwierciedlające rosnący poziom wiedzy i doświadczenia dystrybutorów. Każdy poziom jest kolejnym poziomem wtajemniczenia. Tak przygotowane szkolenia podążają za naturalnym rozwojem nowych osób w twojej strukturze.

9) Dobre szkolenie zaczyna się jutro

Najszybciej uczymy się wtedy, gdy chcemy słyszeć co do nas mówią, gdy jesteśmy zainteresowani i gotowi na przyjmowanie wiedzy. Nowa osoba powinna zaczynać szkolenia w ciągu pierwszego miesiąca, kiedy ma mnóstwo nowej energii, która nie tylko może zostać spożytkowana do szybszej nauki, ale też zaraża innych dystrybutorów.  

10) Szkolenie powinno umożliwiać jak najszybszą naukę szkolenia

Twoim zadaniem jest jak najszybciej zakończyć szkolenie nowych osób, zacząć znowu rekrutację i dalsze budowanie biznesu. Dobrze przygotowane szkolenie, zapewni ci to dosyć szybko.

Jeśli dojdziesz do mistrzostwa w szkoleniu nowych dystrybutorów osiągniesz to, co jest sednem tego biznesu czyli szybką duplikację.

Pamiętaj, że podejmując decyzję o zaangażowaniu się w działanie firmy MLM, robisz to, aby budować swoją finansową niezależność. W tym celu trzeba dobrze wybrać firmę, sponsora,  traktować ten biznes jak biznes i nauczyć się jak działać skutecznie.   

Licencja: Creative Commons
0 Ocena