Autoresponder możesz wykorzystać na wiele różnych sposobów. Oto kilka przykładów: To może być pojedyncza wiadomość, odpowiedź na jakiś komentarz lub wiadomości „follow-up”.

Data dodania: 2011-03-22

Wyświetleń: 1760

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Ale załóżmy, że Twoim celem jest sprzedaż e booka np. pt. „Będę Pisarzem

1. Na początku umieść darmowy fragment swojego e-booka na odpowiedniej stronie. Klient po ściągnięciu tego fragmentu powinien od razu otrzymać wiadomość z podziękowaniem.

2. Druga wiadomość może brzmieć następująco: „Mam nadzieję, że mój mini raport okazał się dla Ciebie bardzo pomocny. Więcej informacji o podstawowej wersji e-booka znajdziesz na stronie xyz. Pokażę Ci dokładnie i krok po kroku wszystkie techniki, które również ja wykorzystuję podczas pisania moich e-booków. Dzięki tej wiedzy bez problemu stworzysz swojego pierwszego e-booka i umieścisz go w sieci.”

3. Następnie w kolejnych wiadomościach opisuj jedną szczególną cechę swojego produktu.

Teraz podam Ci przykładową formułę, którą możesz wykorzystać jako bazę do swoich kampanii:

 

Wiadomość nr.1

& Na początku postaraj się wyjaśnić, dlaczego napisałeś tą wiadomość i umieść link do pełnej wersji swojego produktu np. w stopce e maila.

Wiadomość nr. 2

& Zapytaj swojego klienta, czy informacje zawarte w darmowej wersji e-booka były pomocne. Podaj kilka dodatkowych szczegółów i zaoferuj kolejny darmowy produkt.

Wiadomość nr. 3

& Teraz wymień kilka zalet swojego e-booka i w końcu przejdź do korzyści, jakie wynikają z posiadania tego produktu.

W pierwszym zdaniu postaraj się przybliżyć kilka właściwości np. „e-book: Będę Pisarzem – jest  kompletną instrukcją obsługi, gdzie krok po kroku pokaże Ci jak ja sam piszę moje teksty. Od samego początku, czyli od planowania po produkcje i dystrybucje.”

Następnie przejdź do korzyści, które wynikają z posiadania Twojego produktu:

& W taki właśnie sposób stworzysz szybko, profesjonalnie i niskim nakładem kosztów swojego pierwszego e-booka

& Spełnisz wreszcie swoje marzenia o internetowym biznesie

& Zbudujesz sobie mocną i profesjonalną markę eksperta

& Zdobędziesz więcej klientów dla swojego obecnego biznesu

& Krótko mówiąc, stworzysz dodatkowe źródło dochodów

W tym przykładzie omawiasz na początku właściwości produktu, a później korzyści związane z jego kupnem, czyli dodatkowy dochód. Właściwości opisuj zawsze dokładnie, a w korzyści zapakuj dawkę emocji.

Wiadomość nr. 4

& Teraz przechodzimy do omówienia kilku powodów, dlaczego akurat Twój potencjalny klient może Ci ufać. Podaj kilka przykładów swoich kompetencji, np. opowiedz swoją historię- jak zaczynałeś, co osiągnąłeś itd., itd.

Wiadomość nr. 5

& W tej wiadomości opublikuj wszystkie lub kilka wybranych komentarzy dotyczących Twojego produktu. Nic nie działa tak pozytywnie, jak historia zadowolonego klienta. Ale jeśli nie masz jeszcze żadnych komentarzy, to daj na przykład swój produkt kilku znajomym w zamian za wystawienie opinii.

Wiadomość nr. 6

& Teraz możesz się trochę pochwalić. Naszkicuj najlepszymi i zapierającymi dech w piersiach cechami swojej oferty, taki obraz przed klientem, który zmiecie produkty konkurencji z powierzchni ziemi.

Na przykład:

Ostrzeżenie: Zanim podejmiesz decyzję i postanowisz wydać pierwszą złotówkę, przekonaj się czy ten e-book spełnia wszystkie Twoje kryteria:

& Czy autor ma już jakieś doświadczenie w pisaniu, wydawaniu i sprzedaży e-booków?

& Ile jego e-booków jest dostępnych na rynku?

& Czy oferuje gratisowe e-booki aby klient mógł przekonać się o ich jakości?

& Czy ma już jakieś pozytywne opinie?

& Czy zapewni Ci darmowe wsparcie po sprzedażowe?

& Czy dostaniesz darmowe bonusy, które dodatkowo podnoszą wartość kupowanego produktu?

Postaraj się wymienić jak najwięcej pozytywnych cech , które oczywiście musisz spełniać.

Wiadomość nr. 7

& Na koniec dokonaj podsumowania wszystkich argumentów i możesz dodatkowo zaoferować jeszcze jeden bonus.

Pamiętaj aby w każdej wiadomości umieścić link, który prowadzi do strony sprzedażowej, np. w stopce.

Przykład:

Ps. Nie masz ochoty dłużej czekać? Chcesz od razu wystartować? Żaden problem, wystarczy tylko jedno kliknięcie…

Poznałeś już wszystkie przykładowe wiadomości. Oczywiście takich listów może być więcej lub mniej, to zależy od Twojego zapotrzebowania.

Teraz bierz się do pracy i stwórz swoją pierwszą kampanię e mail!


Jeśli chcesz się dowiedzieć: Jak w ciągu kilkudziesięciu sekund rozwiązać 4 największe problemy e-mail marketingu, to koniecznie kliknij w ten link: Łatwy e-Mail Marketing

Licencja: Creative Commons
2 Ocena