0
głosów
- +

Strategia nowczesnego MLM

Autor:

Aktualizacja: 06.03.2011


Kategoria: Biznes i Ebiznes / MLM - Marketing sieciowy


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 1380 razy czytane
  • 3 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Wiele się dziś mówi o tym, że biznes MLM powinno robić się W internecie. Wie o tym chyba każdy początkujący networkowiec. Wiedzieć, a robić to to dwie różne rzeczy. Brak wiedzy na ten temat sprawia, że aż 90% ludzi zrezygnuje po trzech miesiącach.


Istnieją dwa sposoby na pracę w MLM. Sposób tradycyjny, w którym robimy listę ze swoich znajomych i najbliżsych oraz nowoczesny sposób polegający na zdobywaniu nowych dystrybutorów, promowanie swojej działalności, a także sprzedaż swoich produktów za pośrednictwem internetu.

Powszechnie wiadomo dlaczego marketing w internecie odstawia tradycyjny na bok i to tylko kilka z powodów, które marketing internetowy jest tak potężny:

-tysiące potencjalnych klientów i osób zainteresowanych biznesem, tzw "ciepły rynek" nigdy się nie wyczerpie tak jak ma to miejsce w biznesie tradycyjnym

-pozwala na stworzenie dźwigni w naszym biznesie, zautomatyzowaniu całęgo procesu tworzenia relacji z potencjalnymi klientami oraz procesu spredaży, tworząc tzw. "lejek sprzedażowy"

-pozwala na przedstawienie ofert biznesowej praktycznie całemu światu, nie ma tu pojęcia żadnych granic narodowościowych, a jeśli zna się angielski, to nic nie może już stanąc na przeszkodzie (większość treści w sieci jest po angielsku),

-jest to bardzo młoda strategia na rynku polskim, na zachodzie jest już od dawna i tamtejsi liderzy dobrze znają techniki tego systemu, w Polsce niewielki odsetek działających w tej branży potrafi dobrze naśladować naszych zachodnich kolegów i poprawnie wdrażać te techniki w życie niestety.

Problem polega na tym, że większość nowych dystrybutorów wie co w trawie piszczy, ale niestety brakuje im podstawowych wiadomości, aby SKUTECZNIE sprawiać, by system marketingowy zaczął działać. Właśnie dlatego krąży opinia, że to nie działa.  Ktoś powie, że zrobił to, co miał zrobić- stworzył własną stronę lub bloga, troszkę go wypozycjonował, pododawał pare wpisów, komentarzy, udzielił się na forach, napisał maile potrzebne do swojej listy... a tu nic! Nikt się nie wpisuje, lista nie powstaje, nie ma nowych kontaktów. W rezultacie wielu rezygnuje, co można zauważyć poprzez opuszczone strony, blogi, niedziałające listy e-mailowe.

Niby wszytko się robi, a nic z tego nie wychodzi- nie wychodzi ponieważ brakuje wiedzy na temat tego, jak to wszytko poustawiać by działało. Śmiało można porównać cały mechanizm marketingu internetowego do samochodu. Wiadomo, że jeżdzi, ale do momentu kiedy coś się zepsuje. Zepsuje się silnik- nie pojedziemy, chwycimy gumę- nie pojedziemy, braknie ładowania- daleko się nie zajedzie. Tak samo jest z marketingiem internetowym: nie ma ruchu na stronę- nie ma zysków. Nie ma listy- nie ma zysków, nie ma dobrej treści- nie ma ruchu.. i tak w kółko.

Wielu liderów uważa też, że można stworzyć w pełni zautomatyzowany system marketingowy, który będzie odwalał za nas cała pracę raz zbudowany. Uważam to za bzdurę. Owszem strategia nowoczesnego MLM-u pozwala na stworzenie dźwigni i powiedzmy pół-automatu. Zawsze będziemy musieli nad systemem pracować, tak jak musimy lać paliwo do samochodu. Nie mniej jednak jazda jest wygodna i szybko przybliża nas do celu podróży, tak samo nowoczesna strategia marketingu internetowego pozwala na nie ograniczony rozwój biznesu MLM.

Z całą pewnoscią da się storzyć swój system MLM. Trzeba tylko poznać całą ideę i sens, zrozumieć w jaki sposób działa to w internecie. Nie można zrobić tego w jeden dzień lub tydzień, ale z pewnością warto poświęcić czas na zbudowanie takiego sytemu, by osiągnąć długoterminowe efekty.

Tw

Lista Tagów: mlm, marketing, system, sieciowy

Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij