Kupując w Internecie, niezależnie od produktu, najczęściej kierujemy się stosunkowo niższą ceną oraz oczywiście wygodą zakupu. Są jednak takie sytuacje, w których warto mimo wszystko postarać się o „realny” kontakt z produktem lub przynajmniej o sprawdzenie wiarygodności sprzedawcy.

Data dodania: 2010-08-13

Wyświetleń: 1903

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 3

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

3 Ocena

Licencja: Creative Commons

Typem sklepu internetowego, w którym powinniśmy być szczególnie uważni i ostrożni jest perfumeria internetowa. Na co zwrócić uwagę? Po pierwsze nie należy ufać, że perfumy opatrzone w oryginalne plakietki a jednocześnie o bardzo niskich cenach na pewno są oryginalne. W Internecie aż roi się od podróbek, dlatego każde perfumeria internetowa powinna być przez nas sprawdzona, lub wzięta z polecenia. Podrabiane - czyli nie oryginalne perfumy nie gwarantują odpowiedniej jakości oraz mogą powodować podrażnienia lub nawet choroby skóry.

Perfumeria internetowa o znacząco niższych cenach najprawdopodobniej dystrybuuje zapachy podrabiane – co gwarantuje, owszem, niższe ceny, ale spada również jakość produktów a i nie możemy być pewni, czy nuta zapachowa zgadza się z tą, którą poczuliśmy w prawdziwej drogerii.

Kolejną rzeczą jest – nawet w przypadku, gdy perfumeria internetowa została sprawdzona przez nas czy naszych znajomych – sprawdzenie zapachu w prawdziwej perfumerii. Nie należy ufać opisom i sugerować się tylko tym, w jaki sposób zapach został opisany. Nie dla każdego „piękny, subtelny i kobiecy zapach” oznaczać będzie to samo. Ponadto zapach na skórze danej osoby może znacząco różnić się nawet od zapachu z papierowej próbki.

Należy również pamiętać, że perfumeria internetowa nie umożliwia spryskania się konkretnym zapachem, a perfumy na każdym pachną przecież inaczej. Ponieważ zapach musi pasować do naszego naturalnego, wynikającego z kondycji, zdrowia a także układu hormonalnego, przed zakupem zapachu w Internecie warto jest udać się do tradycyjnej perfumerii, zaaplikować zapach, poczekać jakiś czas i ocenić, czy naprawdę nam się podoba i czy naprawdę dobrze się „w nim” czujemy.

Licencja: Creative Commons