0
głosów
- +

Skuteczne narzędzie dla małej firmy

Autor:

Aktualizacja: 23.07.2010


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Biznes i eBiznes


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 2524 razy czytane
  • 4 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Czy istnieje sposób na zwiększenie liczby klientów, a co za tym idzie zwiększenie zysków ze sprzedaży, stosując małe nakłady finansowe? Tak. Tylko trzeba wiedzieć, jak skorzystać z tej możliwości.


 

Tak, jak wizytówki, każda nawet najmniejsza firma powinna mieć swoją stronę internetową, choćby taką wizytówkę z opisem swojej oferty usług, czy towarów.

Współczesny rozwój technologiczny, wymaga od każdego przedsiębiorcy dostosowania się do potrzeb rynku. Jak wiadomo każda firma chce zarabiać, jak najwięcej, a już na pewno utrzymać się na rynku jak najdłużej. Posiadanie strony internetowej stało się powszechnie stosowanym narzędziem marketingowym, które stosuje większość firm. Nawet te najmniejsze zabiegają o ładnej czytelne strony internetowe. Ile to kosztuje? Różnie. W zależności od stopnia zaawansowania serwisu. Im więcej skryptów i większa automatyzacja, tym drożej. Gotowe strony internetowe wraz z hostingiem i szablonem, to koszt od kilkuset, do kilku tysięcy rocznie. Można także skorzystać z planu ratalnego i otrzymać swoją stronę wraz z domeną i hostingiem po opłacie pierwszej raty. Trzeba jednak pamiętać, żeby dokonywać terminowych wpłat, żeby utrzymać stronę w internecie.

Na stronie internetowej powinna się znaleźć podstawowa oferta firmy, a nawet jeśli to możliwe przybliżone ceny, to znacznie ułatwia podjęcie pozytywnej decyzji kupującym. Koniecznie musi się także znaleźć kontakt do firmy, która się tam reklamuje, chociaż e-mail, ale można też podać numer telefonu. Dobrze jest także czymś zaskoczyć potencjalnego klienta, czymś sympatycznym, albo przyciągającym uwagę. Jedno jest pewne posiadanie firmowej strony internetowej, to nie luksus, to konieczność, która na dłuższą metę się opłaca.

 


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij