Czy istnieje sposób na zwiększenie liczby klientów, a co za tym idzie zwiększenie zysków ze sprzedaży, stosując małe nakłady finansowe? Tak. Tylko trzeba wiedzieć, jak skorzystać z tej możliwości.

Data dodania: 2010-07-23

Wyświetleń: 3133

Przedrukowań: 1

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Tak, jak wizytówki, każda nawet najmniejsza firma powinna mieć swoją stronę internetową, choćby taką wizytówkę z opisem swojej oferty usług, czy towarów.

Współczesny rozwój technologiczny, wymaga od każdego przedsiębiorcy dostosowania się do potrzeb rynku. Jak wiadomo każda firma chce zarabiać, jak najwięcej, a już na pewno utrzymać się na rynku jak najdłużej. Posiadanie strony internetowej stało się powszechnie stosowanym narzędziem marketingowym, które stosuje większość firm. Nawet te najmniejsze zabiegają o ładnej czytelne strony internetowe. Ile to kosztuje? Różnie. W zależności od stopnia zaawansowania serwisu. Im więcej skryptów i większa automatyzacja, tym drożej. Gotowe strony internetowe wraz z hostingiem i szablonem, to koszt od kilkuset, do kilku tysięcy rocznie. Można także skorzystać z planu ratalnego i otrzymać swoją stronę wraz z domeną i hostingiem po opłacie pierwszej raty. Trzeba jednak pamiętać, żeby dokonywać terminowych wpłat, żeby utrzymać stronę w internecie.

Na stronie internetowej powinna się znaleźć podstawowa oferta firmy, a nawet jeśli to możliwe przybliżone ceny, to znacznie ułatwia podjęcie pozytywnej decyzji kupującym. Koniecznie musi się także znaleźć kontakt do firmy, która się tam reklamuje, chociaż e-mail, ale można też podać numer telefonu. Dobrze jest także czymś zaskoczyć potencjalnego klienta, czymś sympatycznym, albo przyciągającym uwagę. Jedno jest pewne posiadanie firmowej strony internetowej, to nie luksus, to konieczność, która na dłuższą metę się opłaca.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena