Poznaj trzy użyteczne strategie, które możesz zastosować przy prowadzeniu e-mail marketingu. Dzięki nim twoja kampania e-mail nabierze skuteczności.

Data dodania: 2010-07-07

Wyświetleń: 2640

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 4

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

4 Ocena

Licencja: Creative Commons

Pierwsza strategia: Rozwijaj relację ze swoimi klientami i buduj wiarygodność oferując darmowe informacje

Wysyłając swoim subskrybentom wartościowe I darmowe informacje, takie jak eBook uznanego autora, pozwoli im cię poznać i zaufać ci. Jak tylko podniesiesz swoją wiarygodność, dramatycznie zwiększą się twoje szanse na zmianę subskrybentów na lojalnych klientów.

Prowadząc e-mail marketing zaoferować absolutnie wszystko, od darmowych raportów, do darmowych wersji trial programów - cokolwiek wyda ci się interesujące dla twoich odbiorców.


Druga strategia: Zachęcaj odbiorców do ponownych odwiedzin ogłaszając regularne promocje

Jak tylko zaczniesz zbierać adresy e-mail, możesz wysyłać swoim klientom i subskrybentom regularne aktualizacje, pozwalające dowiedzieć się im jakie oferujesz promocje. Wysyłanie regularnych ofert zniżek jest świetnym sposobem na zapoznanie twoich klientów z tobą i twoją witryną - i zrobienia z nich stałych klientów, którzy będą od ciebie kupować raz za razem. Kompleksowy e-mail marketing pozwala na znaczne powiększenie grona takich klientów.


Trzecia strategia: Twórz wydarzenia „tylko dla klientów"

Przypuśćmy, że jesteś właścicielem restauracji i zbierasz adresy e-mail swoich gości. Mógłbyś wysłać każdemu z nich wiadomość e-mail z zaproszeniem na ekskluzywny wieczór degustacji win, tylko dla stałych klientów. Nagrody tego rodzaju są jednymi z najlepszych sposobów na wykorzystanie wartości stałych klientów.
Jeżeli prowadzisz e-biznes możesz stworzyć specjalną podstronę, na twojej witrynie, która będzie dostępna tylko dla klientów i wysłać im e-mail, w którym napiszesz im jakie promocje oferujesz na tej specjalnej stronie, dostępnej tylko dla nich.

Licencja: Creative Commons
4 Ocena