Nie trzeba chyba dziś nikogo specjalnie przekonywać ani o popularności Internetu. Dynamiczny rozwój wielu dziedzin - informacji, rozrywki, handlu, usług i innych prezentacji komercyjnych, jest wyzwaniem, jeśli chodzi o poruszanie się wśród tych zasobów oraz zaistnienie w świadomości internautów.

Data dodania: 2010-05-05

Wyświetleń: 2033

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Z jednej strony istotne są narzędzia ułatwiające znalezienie potrzebnej wiedzy, z drugiej zaś skuteczna promocja strony, skierowana do konkretnych i wybranych grup odbiorców. Najważniejszym narzędziem, jakie jest wykorzystywane przez użytkowników sieci są wyszukiwarki internetowe, które w znacznym stopniu upraszczają i podnoszą efektywność przeszukiwania zasobów Internetu. Dominująca rola google w tym zakresie jest wyraźna również w polskich realiach, gdzie znakomita większość internautów korzysta z tej właśnie wyszukiwarki. Dlatego też reklama i promocja strony w Google, to obecnie najczęściej wykorzystywana strategia marketingowa. Statystyki są w tym przypadku jednoznaczne, większość użytkowników sieci zapoznaje się jedynie z pierwszą stroną rankingu wyszukiwarki. Stąd też konieczność uplasowania się na wysokich miejscach i stale rosnąca popularność metody, jaką jest pozycjonowanie w google. Celem czynności związanych z tą techniką jest umieszczenie danego serwisu na możliwie najwyższej pozycji w zestawieniu wyników wyszukiwarki. Profesjonalne firmy internetowe oferują obsługę w tym zakresie zarówno w ramach tworzenia i wdrażania nowych stron, jak również dla już istniejących serwisów, umieszczonych na różnych serwerach. Zawsze jednak integralne znaczenie ma opracowanie trafnego zestawu słów kluczowych. Specyfika pracy wyszukiwarki, po uwzględnieniu zadanych jest tematów, sformułowań, sprawia, że dobrze opracowane słowa kluczowe to niemal połowa drogi do sukcesu, w przypadku strategii jaką jest pozycjonowanie. Wybrane wyrażenia powinny odzwierciedlać treści umieszczone na stronie www i oczywiście odpowiadać tym, które mogą wpisać w wyszukiwarce potencjalnie zainteresowani internauci. Optymalizacja strony pod względem standardów pracy i algorytmów google oraz wybranych sformułowań, to również istotne, techniczne zagadnienia związane z efektywną kampanią promocyjną. Dla skuteczności i wymiernych korzyści, jakie może przynieść klientom pozycjonowanie w google, ważne będzie także odpowiednie zaplecze SEO, system dobrych linków na wybranych stronach internetowych. Wysoka jakość i prawidłowa konstrukcja tekstów pozycjonujących to kolejny element, który będzie składową skutecznej promocji i osiągnięcia pożądanej pozycji w wyszukiwarce. Dla firm internetowych pozycjonowanie, jak również inne działania promocyjne, reklamowe, są bardzo ważną częścią oferty. Zainteresowani klienci mogą skorzystać z opcji jednorazowej usługi, odświeżanej w razie potrzeby albo podpisać umowę na stałą współpracę i regularnie przeprowadzane kampanie pozycjonujące stronę w google.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena