Na samym początku, optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO) była prosta. Kreatywny tytuł plus kilka Meta Tagów i już - strona zoptymalizowana. Dziś natomiast, ten proces nie jest tak prosty.

Data dodania: 2010-06-17

Wyświetleń: 2080

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 6

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

6 Ocena

Licencja: Creative Commons

Na samym początku, optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO) była prosta. Kreatywny tytuł plus kilka Meta Tagów i już - strona zoptymalizowana. Dziś natomiast, ten proces nie jest tak prosty. W rzeczywistości wielu ludzi poświęca każdego tygodnia niezliczone godziny na kampanie SEO, bądź zleca pozycjonowanie zewnętrznej firmie, wszystko by tylko osiągnąć wymarzone miejsce numer jeden na stronie wyszukiwań (SERP). Rozpoczęcie pozycjonowania może wydawać się przytłaczające, lecz prawdą jest, że już teraz możesz dokonać 5 zmian w pozycjonowaniu, które będą miały spory wpływ na Twoją pozycję, liczbę odwiedzin, a nawet współczynnik konwersji.


1. Badanie Słów Kluczowych: Jest proste i oczywiste, że to słowa kluczowe są podstawą udanej kampanii SEO, więc pierwszym krokiem powinno zawsze być przeznaczenie czasu i podjęcie działań w kierunku stworzenia listy słów kluczowych. Zapoznaj się z narzędziami, z których wiele jest bezpłatnych, włączając w to Google Keyword Tool. Niemal zawsze znajdziesz nowe słowa kluczowe, korzystając z dostępnych narzędzi. To stały proces, ponieważ trendy stale się zmieniają, a ludzie używają coraz to nowszych, bardziej specyficznych słów... Musisz wiedzieć, co wypisują. Badanie słów kluczowych dostarczy Ci odpowiedzi. Zacznij Już Teraz!


2. Budowanie Linków - jednym z niewielu udokumentowanych sekretów algorytmu użytkowanego przez wyszukiwarki w ustalaniu pozycji stron to liczba linków przychodzących czy linków zwrotnych. Prowadzący strony podlinkują Twoją stronę tylko wtedy, gdy będą miały dobry powód i będą wiedziały o Twojej obecności. Najlepszym sposobem, na którym można polegać, jest pisanie treści... artykułów, postów na bloga, artykułów w prasie. Dołącz je do swojej strony. Spraw, by był to jeden z punktów w Twoim planie tygodnia, a nawet dnia. Prześlij swoje treści do tych, którzy zdecydują się je opublikować na Internecie oraz na strony o Twojej dziedziny specjalizacji. Naucz się optymalizować treść, by zawierała anchor texty, składające się ze słów kluczowych, na które się promujesz. Zrób to już dziś! Rób to każdego dnia!


3. Blogowanie - to dobre narzędzie do codziennego serwowania świeżych treści na pożywną ucztę pajączków wyszukiwarek. Oczywiście może to być tekst, ale także video, podkast czy inny rodzaj interaktywnej treści. Poproś o komentarze. Następnie zapewnij rozgłos swojemu blogu przez social media. Użyj w tym celu kanałów RSS. I oczywiście... Rób to każdego dnia!


4. Posprzątaj Bałagan - przyjrzyj się dobrze swojej stronie - szczególnie stronie głównej - widzisz jakiś nieporządek? Jeśli odpowiedź brzmi „tak", potrzebujesz wygospodarować nieco więcej wolnego miejsca dla bardziej przejrzystego wyglądu strony, lecz również podkreślić myśl przewodnią i skupić odwiedzających na głównej zachęcie do podjęcia akcji. Poprawienie pozycji w wyszukiwarce nie zrobi wiele dobrego, jeśli nie zaangażujesz odwiedzających i nie skłonisz ich do zakupu. Popracuj zatem nad swoją stroną i spójrz na statystyki... Tak, zgadłeś... codziennie.


5. Mapy Stron - Stwórz mapę strony XML i prześlij ją Google, Yahoo i Bing. To przekaże wyszukiwarkom jakie masz treści i gdzie się znajdują. Sprawi, że indeksowanie i ustalanie pozycji będzie o wiele szybsze. To nakaz każdego, który chce zostać dostrzeżony w sieci.


6. Skorzystaj z usług profesjonalisty - najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, by poprawić swoją pozycję jest zlecenie profesjonaliście ogarnięcia tych wszystkich procesów w jeden wielki sukces.

Licencja: Creative Commons
6 Ocena