Jak komunikują się związkowcy, członkowie stowarzyszeń? Jakie mają możliwości, aby szybko i bez względu na lokalizację podejmować decyzje, wymieniać się opiniami, materiałami? Czy muszą dużo inwestować, aby usprawnić komunikację ze swoimi członkami?

Data dodania: 2009-10-02

Wyświetleń: 1766

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena
Pobierz artykul

Licencja: Creative Commons

Grupy osób mające wspólne cele lub zainteresowania powinny być w ciągłym kontakcie. Działalność w stowarzyszeniach wiąże się z koniecznością wykorzystania czasu w sposób umiejętny, często w pogodzeniu z innymi obowiązkami. Brak sprawnego porozumiewania się może wpłynąć negatywnie na zarządzanie i na dalsze losy organizacji. Jak wykorzystać nowe technologie, aby w stowarzyszeniu zaprowadzić porządki na miarę wielkich firm? Szansą jest platforma do zintegrowanej komunikacji, dostępna dla małych i średnich firm, a także stowarzyszeń, związków i innych organizacji.

Tego typu platforma jest to system który umożliwia łatwe i ekonomiczne komunikowanie się członków stowarzyszeń za pomocą Internetu i telefonu. Przebywanie w ciągłym ruchu, czy też brak stałego miejsca pracy np. stacjonarnego, wyposażonego biura nie muszą stanowić problemu. Wiadomo jest że, sprawna komunikacja jest kluczem do uzyskania sukcesu bez zbędnych nieporozumień i trwonienia cennego czasu, a także bez ponoszenia niepotrzebnych kosztów.

Celem platformy jest budowanie sprawnej i szybkiej komunikacji w taki sposób, aby zapewniała dalszy rozwój, a nie stanowiła bariery nie do przekroczenia. Zaletą platformy jest łatwy i szybki dostęp do wszystkich potrzebnych funkcji, które z całą pewnością usprawnią działanie stowarzyszenia czy innej podobnej organizacji.

Dzięki internetowej platformie nie trzeba martwić się w jaki sposób powiadomić wszystkich członków grupy o dniu spotkania, przekazać najważniejsze wiadomości czy wprowadzić zmiany bieżących planów. Platforma daje możliwość bycia w ciągłym kontakcie nie wychodząc z domu czy biura. Aby stworzyć spójny i efektywny system nie potrzeba serwerów, specjalnego oprogramowania, a nawet biura. Jednocześnie nie trzeba rezygnować ze swoich wcześniejszych upodobań wobec operatora telefonii czy maila. Model SaaS (software as a service) to możliwość korzystania z rozwiązań technologicznych bez konieczności ich zakupu. Płaci się wyłącznie za użytkowanie. To w przypadku stowarzyszeń wygodna forma – można elastycznie zarządzać kontami zarządu czy członków organizacji nie ponosząc dużych wydatków na wdrożenie.

Możliwości platformy internetowej to: bezpieczna, szyfrowana poczta e-mail, współdzielone kalendarze, które pomogą, aby nigdy nie zapomnieć o planowanym spotkaniu grupy, telefon przypomni o spotkaniu biznesowym, a szefostwo będzie wiedzieć o spotkaniach członków grupy. Inne narzędzia to baza kontaktów, rozbudowane możliwości związane z telefonią, wbudowany komunikator internetowy, przekazywanie plików multimedialnych, możliwość swobodnego korzystania z wirtualnego dysku twardego. Wszystko dostępne przez Internet, wystarczy do tego dowolna przeglądarka internetowa.

Z punktu widzenia oszczędności ciekawym rozwiązaniem platformy jest możliwość korzystania z technologii Voice Over Internet Protocol (VoIP) która umożliwia porozumiewanie się za pomocą Internetu. Stawki rozmów są atrakcyjniejsze od proponowanych na istniejącym rynku operatorów, a w ramach ruchu VoIP – całkowicie za darmo.

Platformę można łatwo i elastycznie dopasować do swoich potrzeb włączając i wyłączając poszczególne usługi. Wszechstronny i niezawodny kontakt między członkami stowarzyszeń, towarzystw i związków daje podstawę do rozwoju prężnie działającej organizacji.

Licencja: Creative Commons