Facebook, Twitter, MySpace a także polski Moblog i Blip to serwisy, na których będzie można śledzić na żywo, zawody windsurfingowe Allegro Cup. Relację z imprezy, która odbędzie się w dniach 30 lipca – 2 sierpnia w Łebie przygotowują dotPR i Afekt. Dowiedz się więcej o pierwszej tego typu relacji w Internecie wykorzystującej tak wiele kanałów komunikacji.

Licencja: Creative Commons

Data dodania: 2009-07-29

Wyświetleń: 1411

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena
Facebook, Twitter, MySpace a także polski Moblog i Blip to serwisy, na których będzie można śledzić na żywo, zawody windsurfingowe Allegro Cup. Relację z imprezy, która odbędzie się w dniach 30 lipca – 2 sierpnia w Łebie przygotowują dotPR i Afekt.

Allegro Cup to zawody zaliczane do najbardziej prestiżowych wydarzeń windsurfingowych na świecie. Tym razem zawodnicy ze wszystkich kontynentów rywalizują o Grand Prix, które wpisuje się w cykl pięciu najważniejszych regat światowych w tej klasie. Kibiców, obok emocji sportowych, czekają również wrażenia muzyczne. Zawodom towarzyszą m.in. koncerty zespołów takich jak Kosheen, Stereo MC’s, czy Feel.

- Osoby, które nie pojawią się na plaży w Łebie, będą mogły śledzić Allegro Cup na kilku serwisach społecznościowych – mówi Patryk Tryzubiak rzecznik prasowy Allegro.pl – Wykorzystujemy te kanały dostępu, żeby być możliwie jak najbliżej internautów, którzy są przecież główną grupą docelową Allegro – dodaje.

- Relacja prowadzona jest jednocześnie na kilku serwisach, które wzajemnie się przenikają – mówi Krzysztof Skowronek z agencji dotPR, koordynator projektu. – Na Myspace umieszczane są filmy, zdjęcia, relacje tekstowe. Użytkownicy mogą tu posłuchać muzyki i wczuć się w brazylijski klimat Rio de Allegro. Moblog służy do relacji zza kulis. Blip i Twitter pomagają w promocji treści prezentowanych na innych serwisach, a Facebook to platforma komunikacji pomiędzy zawodnikami – dodaje.

W komunikacji wykorzystano też takie serwisy jak Picassa, Flickr, Slideshare, Issuu itp., w których prezentowane są zdjęcia z poprzednich edycji i prezentacje Allegro Cup. - Głównym celem użycia nowych kanałów komunikacji jest zwiększenie widoczności zawodów w Internecie oraz dotarcie do szerokiego grona odbiorców – dodaje Skowronek. Relacja, która od miesiące umożliwiała śledzenie przygotowań do imprezy, zakończy się kilka dni po Allegro Cup.

Więcej informacji o imprezie na stornie www.allegrocup.pl i w serwisach społecznościowych:
• http://www.myspace.com/allegrocup
• http://www.facebook.pl/pages/allegrocup/102273881863
• http://allegrocup.moblog.pl/
• http://allegrocup.blip.pl/
• http://twitter.com/allegrocup

Licencja: Creative Commons