Allegro Cup to zawody zaliczane do najbardziej prestiżowych wydarzeń windsurfingowych na świecie. Tym razem zawodnicy ze wszystkich kontynentów rywalizują o Grand Prix, które wpisuje się w cykl pięciu najważniejszych regat światowych w tej klasie. Kibiców, obok emocji sportowych, czekają również wrażenia muzyczne. Zawodom towarzyszą m.in. koncerty zespołów takich jak Kosheen, Stereo MC’s, czy Feel.
- Osoby, które nie pojawią się na plaży w Łebie, będą mogły śledzić Allegro Cup na kilku serwisach społecznościowych – mówi Patryk Tryzubiak rzecznik prasowy Allegro.pl – Wykorzystujemy te kanały dostępu, żeby być możliwie jak najbliżej internautów, którzy są przecież główną grupą docelową Allegro – dodaje.
- Relacja prowadzona jest jednocześnie na kilku serwisach, które wzajemnie się przenikają – mówi Krzysztof Skowronek z agencji dotPR, koordynator projektu. – Na Myspace umieszczane są filmy, zdjęcia, relacje tekstowe. Użytkownicy mogą tu posłuchać muzyki i wczuć się w brazylijski klimat Rio de Allegro. Moblog służy do relacji zza kulis. Blip i Twitter pomagają w promocji treści prezentowanych na innych serwisach, a Facebook to platforma komunikacji pomiędzy zawodnikami – dodaje.
W komunikacji wykorzystano też takie serwisy jak Picassa, Flickr, Slideshare, Issuu itp., w których prezentowane są zdjęcia z poprzednich edycji i prezentacje Allegro Cup. - Głównym celem użycia nowych kanałów komunikacji jest zwiększenie widoczności zawodów w Internecie oraz dotarcie do szerokiego grona odbiorców – dodaje Skowronek. Relacja, która od miesiące umożliwiała śledzenie przygotowań do imprezy, zakończy się kilka dni po Allegro Cup.
Więcej informacji o imprezie na stornie www.allegrocup.pl i w serwisach społecznościowych:
• http://www.myspace.com/allegrocup
• http://www.facebook.pl/pages/allegrocup/102273881863
• http://allegrocup.moblog.pl/
• http://allegrocup.blip.pl/
• http://twitter.com/allegrocup