Wspólnie z zespołem reprezentującym Spółkę Euro Poznań 2012 tworzymy atrakcyjną, ale i w 100% realistyczną wizję dla budowanego obiektu, która znacznie wybiega w przyszłość.
W ramach projektu przygotowano ciekawe foldery reklamowe i nakręcono film promujący nowy obiekt. W materiałach zawarto nie tylko przekaz czysto informacyjny, ale również przedstawiono emocjonalne aspekty związane ze stadionem oraz jego znaczenie dla Poznaniaków. Na potrzeby projektu przygotowana została także specjalna wersja „gwiazdki” będącej symbolem promocyjnym miasta Poznania. Realizacja trwa od początku kwietnia do końca lipca bieżącego roku.
Spółka „EURO Poznań 2012” została powołana przez Prezydenta Miasta Poznania w celu przygotowania przedsięwzięcia Euro. Głównym jej zadaniem jest modernizacja Stadionu przy ulicy Bułgarskiej w związku z meczami Mistrzostw Europy w Piłce nożnej 2012.
Agencja Fresh Brand Design wchodzi w skład grupy Fresh (www.grupafresh.com). Funkcjonuje na rynku od 2002 roku. Specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu markami i budowaniu kompleksowych systemów identyfikacji wizualnej. Do jej klientów należą m.in. Nestle Food Services, Urząd Miasta Poznania, Amica Wronki, Klose.