Marketing wielopoziomowy, inaczej zwany MLM (ang. multi-level marketing) - również marketing sieciowy. Polega on na tym, że w drzewie sprzedaży węzeł wyższego poziomu otrzymuje profity ze sprzedaży z drzewa znajdującego się poniżej.

Data dodania: 2007-05-07

Wyświetleń: 11952

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 6

Głosy ujemne: 4

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

 Przykładem firmy marketingu wielopoziomowego jest FM GROUP. Firm tego typu jest na świecie wiele więcej. Tym co różni atrakcyjność ofert marketingu sieciowego jest Plan Marketingowy.

Marketing wielopoziomowy mylony jest często z konstrukcją znaną jako piramida finansowa. Różnica polega na tym, że w marketingu wielopoziomowym każdy węzeł drzewa sprzedaży może mieć własnych klientów, którym dostarcza towary wg ich potrzeb, przy czym jakość przeważnie przynajmniej w pewnym stopniu odpowiada cenie. W piramidach finansowych nie ma zazwyczaj towarów lub występują pseudo towary - np. tzw. raporty. W marketingu wielopoziomowym węzeł zarabia na sprzedaży prowadzonej osobiście oraz na sprzedaży partnerów zgromadzonych w węzłach poniżej własnego. Węzeł nie zarabia na samym pozyskiwaniu nowych węzłów poniżej. W piramidzie finansowej zarobek węzła pochodzi niemal wyłącznie z bardzo wysokiego wpisowego, wpłacanego przez nowych członków struktury za prawo włączenia się w tę strukturę.

FM GROUP POLSKA to dynamicznie rozwijająca się firma na rynku perfumeryjnym. Tworzą ją młodzi i energiczni ludzie, co sprawia, że szybko odpowiadamy na wymagania i potrzeby Klientów. W ofercie FM znajdą Państwo szeroki wybór najsłynniejszych światowych zapachów, tych lekkich - orzeźwiających, a także tych ciężkich i zmysłowych.

Oferta FM skierowana jest do ludzi w każdym wieku. Z całego wachlarza propozycji każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. FM proponuje Państwu bogatą gamę zapachów perfum oraz żeli do kąpieli sygnowanych marką FM GROUP, która łączy w sobie perfekcję, wyrafinowanie i najwyższą jakość. Wszystkie te czynniki sprawiają, że produkty FM są dopracowane w każdym calu, dlatego też pieszczą zmysły wszystkich, nawet tych najbardziej wymagających.

CELE FM GROUP:

* ciągły wzrost liczby produktów w naszej ofercie;
* spełnianie oczekiwań Klientów;
* budowanie i wzmacnianie zaufania do firmy poprzez rzetelną współpracę.

Produkty FM trafiają do odbiorców przez system sprzedaży bezpośredniej. Dzięki temu możemy poznać Państwa oczekiwania i opinie, aby móc uwzględniać je w dalszych działaniach. Chcemy, aby nasi Klienci stali się współtwórcami firmy FM poprzez rozbudowywanie sieci marketingu wielopoziomowego.

Licencja: Creative Commons
2 Ocena