Przykładem firmy marketingu wielopoziomowego jest FM GROUP. Firm tego typu jest na świecie wiele więcej. Tym co różni atrakcyjność ofert marketingu sieciowego jest Plan Marketingowy.
Marketing wielopoziomowy mylony jest często z konstrukcją znaną jako piramida finansowa. Różnica polega na tym, że w marketingu wielopoziomowym każdy węzeł drzewa sprzedaży może mieć własnych klientów, którym dostarcza towary wg ich potrzeb, przy czym jakość przeważnie przynajmniej w pewnym stopniu odpowiada cenie. W piramidach finansowych nie ma zazwyczaj towarów lub występują pseudo towary - np. tzw. raporty. W marketingu wielopoziomowym węzeł zarabia na sprzedaży prowadzonej osobiście oraz na sprzedaży partnerów zgromadzonych w węzłach poniżej własnego. Węzeł nie zarabia na samym pozyskiwaniu nowych węzłów poniżej. W piramidzie finansowej zarobek węzła pochodzi niemal wyłącznie z bardzo wysokiego wpisowego, wpłacanego przez nowych członków struktury za prawo włączenia się w tę strukturę.
FM GROUP POLSKA to dynamicznie rozwijająca się firma na rynku perfumeryjnym. Tworzą ją młodzi i energiczni ludzie, co sprawia, że szybko odpowiadamy na wymagania i potrzeby Klientów. W ofercie FM znajdą Państwo szeroki wybór najsłynniejszych światowych zapachów, tych lekkich - orzeźwiających, a także tych ciężkich i zmysłowych.
Oferta FM skierowana jest do ludzi w każdym wieku. Z całego wachlarza propozycji każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. FM proponuje Państwu bogatą gamę zapachów perfum oraz żeli do kąpieli sygnowanych marką FM GROUP, która łączy w sobie perfekcję, wyrafinowanie i najwyższą jakość. Wszystkie te czynniki sprawiają, że produkty FM są dopracowane w każdym calu, dlatego też pieszczą zmysły wszystkich, nawet tych najbardziej wymagających.
CELE FM GROUP:
* ciągły wzrost liczby produktów w naszej ofercie;
* spełnianie oczekiwań Klientów;
* budowanie i wzmacnianie zaufania do firmy poprzez rzetelną współpracę.
Produkty FM trafiają do odbiorców przez system sprzedaży bezpośredniej. Dzięki temu możemy poznać Państwa oczekiwania i opinie, aby móc uwzględniać je w dalszych działaniach. Chcemy, aby nasi Klienci stali się współtwórcami firmy FM poprzez rozbudowywanie sieci marketingu wielopoziomowego.