Uprzejmość w cenie! Jak to się dokładnie nazywa? W tym artykule dla sprzedawców przedstawię proste sformułowania, które przekonują klientów.
Przeprowadzone badania niedawno potwierdziły. Klientów traci się przez brak uprzejmości.
-72% ankietowanych uskarża się na nieuprzejmą obsługę,
-70% zmienia sklep i nic nie kupuje, gdy się ich lekceważy,
-61% nie dostrzega zainteresowania ich sprawami.
Ankieta wielo-wyborowa, Przeprowadzona dla General Motors przez Emind
>Kilka prostych sformułowań, pomaga przy kontaktach z klientami:
1) Lepiej powiedzieć: Chętnie to dla Pana zamówimy i poinformujemy Pana o dostawie
Nigdy nie mów:Nie mamy tego w magazynie
2) Lepiej powiedzieć: Chętnie zadzwonię do pana w przyszłym tygodniu
Nigdy nie mów: Proszę spróbować w przyszłym tygodniu
3) Lepiej powiedzieć: Dla Pana jeszcze raz o to zapytam
Nigdy nie mów: Nie mam o tym pojęcia
4) Lepiej powiedzieć: O ile wiem jest tak, że...
Nigdy nie mów: To nieprawda, nie ma Pan racji
5) Lepiej powiedzieć: Rozumiem, że...
Nigdy nie mów: Nie może Pan twierdzić, że...
6) Lepiej powiedzieć: Zapytam kolegę, który się tym zajmuje.
Nigdy nie mów: Nie jestem kompetentny lub To nie jest mój dział
Te sformułowania są proste do zapamiętania, a ich używanie i unikanie tych "złych" sformułowań może podnieść sprzedaż nawet o 49%!!!
Więcej wskazówek mogących podnieść sprzedaż o 49% i więcej znajdziesz TUTAJ
Jeszcze na koniec dam Tobie pewną wskazówkę:
Nawet doświadczeni sprzedawcy będą wdzięczni za każdą wiedzę...Przekaż ten artykuł dalej...
Link do artykułu: http://skocz.pl/polec943
Dziękuję za lekturę
Podobne artykuły:
Jak zrozumieć klienta i jego potrzeby?