Uprzejmość w cenie! Jak to się dokładnie nazywa? W tym artykule dla sprzedawców przedstawię proste sformułowania, które przekonują klientów...

Data dodania: 2009-02-13

Wyświetleń: 2350

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Uprzejmość w cenie! Jak to się dokładnie nazywa? W tym artykule dla sprzedawców przedstawię proste sformułowania, które przekonują klientów.

Przeprowadzone badania niedawno potwierdziły. Klientów traci się przez brak uprzejmości.
-72% ankietowanych uskarża się na nieuprzejmą obsługę,
-70% zmienia sklep i nic nie kupuje, gdy się ich lekceważy,
-61% nie dostrzega zainteresowania ich sprawami.

Ankieta wielo-wyborowa, Przeprowadzona dla General Motors przez Emind

>Kilka prostych sformułowań, pomaga przy kontaktach z klientami:

1) Lepiej powiedzieć: Chętnie to dla Pana zamówimy i poinformujemy Pana o dostawie
Nigdy nie mów:Nie mamy tego w magazynie

2) Lepiej powiedzieć: Chętnie zadzwonię do pana w przyszłym tygodniu
Nigdy nie mów: Proszę spróbować w przyszłym tygodniu

3) Lepiej powiedzieć: Dla Pana jeszcze raz o to zapytam
Nigdy nie mów: Nie mam o tym pojęcia

4) Lepiej powiedzieć: O ile wiem jest tak, że...
Nigdy nie mów: To nieprawda, nie ma Pan racji

5) Lepiej powiedzieć: Rozumiem, że...
Nigdy nie mów: Nie może Pan twierdzić, że...

6) Lepiej powiedzieć: Zapytam kolegę, który się tym zajmuje.
Nigdy nie mów: Nie jestem kompetentny lub To nie jest mój dział

Te sformułowania są proste do zapamiętania, a ich używanie i unikanie tych "złych" sformułowań może podnieść sprzedaż nawet o 49%!!!

Więcej wskazówek mogących podnieść sprzedaż o 49% i więcej znajdziesz TUTAJ

Jeszcze na koniec dam Tobie pewną wskazówkę:
Nawet doświadczeni sprzedawcy będą wdzięczni za każdą wiedzę...Przekaż ten artykuł dalej...
Link do artykułu: http://skocz.pl/polec943

Dziękuję za lekturę

Podobne artykuły:
Jak zrozumieć klienta i jego potrzeby?

Licencja: Creative Commons
0 Ocena