Tworzenie i skuteczne pozycjonowanie stron internetowych jest tematem rzeką, lecz w tym artykule skupimy się na wypunktowaniu cech, które powinna posiadać nowoczesna strona internetowa w 2019 roku

Data dodania: 2019-08-07

Wyświetleń: 386

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

1. Responsywność
Faktem jest, że coraz częściej przeglądamy internet na naszych smartfonach, dlatego tak ważne jest żeby nasza strona była responsywna, czyli wyświetlała się bezbłędnie na ekranach smartfonów i tabletów. Strona lepiej dostosowana do urządzeń mobilnych jest lepiej pozycjonowana, a co za tym idzie, ma więcej kliknięć i pnie się w górę w wyszukiwarkach.

2. Certyfikat SSL
Bezpieczeństwo jest dzisiaj priorytetem. W czasach kiedy wycieki danych oraz nieautoryzowany dostęp do naszych kont jest coraz większym zagrożeniem. Dzięki SSL dane użytkowników są szyfrowane, dzięki czemu nie ma obawy, że jeśli ktoś pozostawi jakiś wrażliwe dane na naszej stronie (sklep internetowy, formularz zgłoszeniowy, itp.) to będą one zabezpieczone.
Jakiś czas temu zespół Google poinformował, że bezpieczeństwo internautów jest najważniejsze i że będzie traktować SSL jako czynnik rankingowy.

Pozycjonowanie stron internetowych

3. Google Ads (dawniej Adwords)
Płatna reklama w Google jest jedną z najskuteczniejszych metod na to, żeby nasza strona była jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Dzięki tej płatnej promocji możemy znacznie zwiększyć ruch na naszej stronie.
Dzięki systemowi reklamowemu Google, w skład którego wchodzi między innymi wyszukiwarka Google, strony partnerskie, Youtube, reklamy graficzne, remarketing nasza strona dostanie naprawdę solidną promocję – będzie wyświetlana wysoko w wynikach wyszukiwania, co pozwoli przykuć uwagę odbiorców i zwiększyć ruch na naszej stronie.

4. Struktura serwisu
Nie jest tajemnicą, że odpowiednia, spójna i logiczna i zoptymalizowana struktura i treść naszej strony, serwisu, sklepu ma znaczący wpływ na to jak jest pozycjonowana, dlatego należy zadbać o odpowiedni schemat naszej strony.

 5. Szybkość ładowania strony
W dzisiejszych czasach ten czynnik posiada olbrzymie znaczenie. Internauci niechętnie bowiem czekają na załadowanie się powolnych serwisów. Nowocześnie myślący webmasterzy kierują się wręcz zasadą "Think Mobile First". Prędkość ładowania sie strony można łatwo sprawdzić bezpłatnym narzędziem Google "PageSpeed Insights"

Licencja: Creative Commons