Jak zbudować zaufanie, wież i relacje z czytelnikiem działając w programach partnerskich...

Unikalna treść - sposób na zaufanie nr 1

Data dodania: 2008-10-17

Wyświetleń: 3706

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Każda osoba, która zaczyna budować swój e-biznes oparty o programy partnerskie, chce trafić do elity, chce zostać "SuperPartnerem"

Żeby zostać superpartnerem musisz mieć pojęcie o e-biznesie, e-marketingu, a przede wszystkim zbudować tematyczny serwis WWW i pracować nad jego popularnością...

Musisz zdobyć grono stałych i zaufanych czytelników.. to czy czytelnik zainteresuje się produktem, który promujesz zależy od tego czy będzie czuł do Ciebie zaufanie , czy nie weźmie Cię za kolejnego frajera, który próbuje wyciągnąć od niego ciężko zarobione pieniądze... To czy kliknie w link prowadzący do strony ofertowej promowanego produktu uzależnione jest od tego, że w jego oczach Twój serwis WWW to wartościowa, dobrze wykonana strona, po której widać prace jego właściciela, jego rzetelność, dbałość o czytelnika.

Twój czytelnik to nie może być przypadkowa osoba, musi być osobą z Twojej grupy docelowej, która trafiła na Twój serwis, ponieważ szukała interesujących ją informacji ( np. na temat giełdy, finansów, zdrowia, e-biznesu)...szukała informacji wysokiej jakości, unikalnej treści, fachowych odpowiedzi na nurtujące ja pytania.. A Twój serwis dostarczył mu takich informacji o jakie chodziło, znalazł to czego szukał..zdobyłeś jego zaufanie, a więc jest olbrzymia szansa, że zainteresuje się produktami, które promujesz, a to już krok od sprzedaży...

A jeżeli na Twojej stronie nie było by nic ciekawego, nic godnego uwagi ???

Reakcja była by tylko jedna : fatalna strona, nie znalazłem nic ciekawego, muszę szukać dalej... I tak straciłeś czytelnika i potencjalnego klienta...:)

A więc buduj zaufanie dostarczając osobom odwiedzającym Twoją stronę WWW, unikalną, wartościową treść i pamiętaj o tym, żeby dobrze się ją czytało..a więc unikaj błędów ortograficznych, stylistycznych i interpunkcyjnych ...bądź fachowcem ... zbuduj zaufanie, a prowizje masz jak w banku...:)

Pytania od czytelników - sposób na zaufanie nr .2...

Kolejny skutecznym sposobem budowy zaufania jest utworzenie w swoim serwisie WWW działu : Pytania od czytelników...

Ten sposób budowania więzi i zaufania czytelnika sprawdzi się tylko wtedy, jeżeli posiadasz dużą wiedzę w dziedzinie, która jest tematem Twojej strony, temat jest Twoją pasją, lubisz się dzielić wiedzą z innymi...

Tworząc dział "Pytania od czytelników", możesz bardzo dużo zyskać..

Po pierwsze będziesz miał ciągle nowe tematy na treść na stronie, po drugie ta treść to będzie to czego oczekują Twoi czytelnicy, następną zaletą jest to, że czytelnicy będą wracać, bo Twój serwis stanie się dla nich źródłem informacji, a najlepsze w nim będzie to, że jak zadadzą pytanie to otrzymają rzetelną odpowiedź ...

Następną fajną zaletą jest to, że w odpowiedziach, możesz polecać produkty, które promujesz...ale to ma być polecanie, a nie reklamowanie...czyli odpowiadając na pytanie czytelnika, delikatnie możesz podsunąć link do produktu związanego z pytaniem, np : prowadzisz serwis o inwestowaniu i ktoś zadaje Ci pytanie w jakie fundusze zainwestować to odpowiadając mu możesz też delikatnie podsunąć link do ebooka "Fundusze inwestycyjne w praktyce".

Więc jeżeli prowadzisz serwis WWW, którego temat to Twoja pasja (a nie temat, który jest modny, na którym można zarobić, co niestety często się zdarza, ludzie tworzą serwisy na temat o którym nie maja pojęcia..), to wykorzystaj ten pomysł, stwórz dział "Pytania od czytelników" i buduj więź i relacje z czytelnikiem..:)

Licencja: Creative Commons
0 Ocena