0
głosów
- +

Przygotuj sklep internetowy na świąteczne zakupy

Autor:

Aktualizacja: 18.12.2017


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Marketing i eMarketing


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 218 razy czytane
  • 2 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Końcówka roku to najlepszy okres aby znacząco zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. Aby jednak przyciągnąć do siebie szukających prezentów klientów trzeba odpowiednio przygotować dany sklep www. W tym artykule podpowiemy jak tego dokonać.


Grudzień to czas kiedy wszyscy sprzedawcy notują najlepsze wyniki finansowe. Wszystko dzięki temu, że tak chętnie w tym okresie decydujemy się na zakupy gwiazdkowych prezentów dla naszych bliskich i przyjaciół. Aby jednak móc się cieszyć z rosnących zysków w tym okresie trzeba też się odpowiednio przygotować i zachęcić klientów do dokonania zakupu własnie w naszym sklepie. 

Co zatem należy zrobić aby pozyskać w okresie świątecznym jeszcze więcej klientów? Po pierwsze należy stworzyć odpowiednio przygotowany sytem rekomendacji prezentów. Bardzo wiele osób zostawia zakup prezentu na ostatnią chwilę i staje przed poważnym problemem - co kupić? Należy zatem takim niezdecydowanym klientom pomóc. W tym celu warto postawić na poradniki prezentowe jakie umieścimy na naszej stronie. Można też wzorować się na innych mechanizmach i stworzyć rekomendacje prezentowe dopasowane do wieku czy też płci obadrowanej osoby.

Kolejną istotną kwestią jest dokładne określenie czasu dostawy. Jak wiadomo przedświąteczna gorączka i duża ilość paczek może sprawić, że to co miało być dostarczone do nas już na drugi dzień dotrze z pewnym opóźnieniem. Aby jednak nie wprowadzać klientów w żaden sposób w błąd należy jasno zaznaczyć w jakich godzinach należy dokonać zakupu aby towar mógł dotrzeć do adresata w tym i tym dniu. Warto stworzyć specjalną tabelkę w której zamieścimy tego rodzaju dane w zależności od wyboru danego przewoźnika.

Następnym elementem który pomoże w zwiększeniu sprzedaży są świąteczne promocje. Zazwyczaj dokonując zakupu klient musi wybrać prezenty dla kilku członków rodziny. Warto zatem zaoferować bonus w postaci rabatu na drugi i kolejne produkty zakupione jednocześnie w naszym sklepie. Ważne aby zaproponować klientowi jakiś rodzaj rabatu który pomoże przekonać go do zakupu w naszym sklepie.

Na sam koniec upewnij się, że klienci będą mieli możliwość bezproblemowego kontaktu z obsługą twojego sklepu. Warto zatem w okresie przedświątecznym zaimplementować specjalny chat na stronie. Pozwoli on na szybki kontakt z obsługą sklepu, dzięki czemu na bieżąco rozwiążesz wątpliwości potencjalnych klientów.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij