Końcówka roku to najlepszy okres aby znacząco zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. Aby jednak przyciągnąć do siebie szukających prezentów klientów trzeba odpowiednio przygotować dany sklep www. W tym artykule podpowiemy jak tego dokonać.

Data dodania: 2017-12-18

Wyświetleń: 938

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Grudzień to czas kiedy wszyscy sprzedawcy notują najlepsze wyniki finansowe. Wszystko dzięki temu, że tak chętnie w tym okresie decydujemy się na zakupy gwiazdkowych prezentów dla naszych bliskich i przyjaciół. Aby jednak móc się cieszyć z rosnących zysków w tym okresie trzeba też się odpowiednio przygotować i zachęcić klientów do dokonania zakupu własnie w naszym sklepie. 

Co zatem należy zrobić aby pozyskać w okresie świątecznym jeszcze więcej klientów? Po pierwsze należy stworzyć odpowiednio przygotowany sytem rekomendacji prezentów. Bardzo wiele osób zostawia zakup prezentu na ostatnią chwilę i staje przed poważnym problemem - co kupić? Należy zatem takim niezdecydowanym klientom pomóc. W tym celu warto postawić na poradniki prezentowe jakie umieścimy na naszej stronie. Można też wzorować się na innych mechanizmach i stworzyć rekomendacje prezentowe dopasowane do wieku czy też płci obadrowanej osoby.

Kolejną istotną kwestią jest dokładne określenie czasu dostawy. Jak wiadomo przedświąteczna gorączka i duża ilość paczek może sprawić, że to co miało być dostarczone do nas już na drugi dzień dotrze z pewnym opóźnieniem. Aby jednak nie wprowadzać klientów w żaden sposób w błąd należy jasno zaznaczyć w jakich godzinach należy dokonać zakupu aby towar mógł dotrzeć do adresata w tym i tym dniu. Warto stworzyć specjalną tabelkę w której zamieścimy tego rodzaju dane w zależności od wyboru danego przewoźnika.

Następnym elementem który pomoże w zwiększeniu sprzedaży są świąteczne promocje. Zazwyczaj dokonując zakupu klient musi wybrać prezenty dla kilku członków rodziny. Warto zatem zaoferować bonus w postaci rabatu na drugi i kolejne produkty zakupione jednocześnie w naszym sklepie. Ważne aby zaproponować klientowi jakiś rodzaj rabatu który pomoże przekonać go do zakupu w naszym sklepie.

Na sam koniec upewnij się, że klienci będą mieli możliwość bezproblemowego kontaktu z obsługą twojego sklepu. Warto zatem w okresie przedświątecznym zaimplementować specjalny chat na stronie. Pozwoli on na szybki kontakt z obsługą sklepu, dzięki czemu na bieżąco rozwiążesz wątpliwości potencjalnych klientów.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena