Czas pokazać się innym
Jeśli już decyzja o założeniu działalności stała się faktem, oznacza to, że albo dysponujesz odpowiednią bazą klientów albo Twój pomysł jest innowacyjny i trafiony albo posiadasz duży budżet na reklamę. Najtrudniejszym krokiem w świecie biznesu jest bowiem znalezienie nabywcy, nawet jeśli uwzględniają to początkowe budżetowe spekulacje. Nowa rzeczywistość często okazuje się niewyśniona, wprost znienawidzona przez przedsiębiorcę, gdy brak zainteresowania ofertą utrzymuje się przez dłuższy czas.
Wówczas w wyścigu po konsumenta wygrywają najbardziej wytrwali albo posiadający duży kapitał na działania marketingowe. Gdyż bardzo duże znaczenie, mocno przewyższające poziom i jakość sprzedawanych usług, ma reklama. Bo cóż z tego, że jesteśmy mistrzami w danej dziedzinie jeśli nikt o nas nie wie?
Wylegitymuj się spełnioną obietnicą
Jeśli reklama okazała się skuteczna a klient swój azymut nakierował na Twoją firmę i za pomocą kompasu marketingowego określił kierunek inwestycji własnego kapitału, to najważniejszym Twoim zadaniem jest nie zawieść jego zaufania. Jest to niezwykle proste a jednocześnie sprawiające trudność tysiącom . Karol Bunsch doskonale oddał sens niespełnionej obietnicy
"Łatwiej odbudować zburzone miasto niż zburzone zaufanie."
Jak się to ma do interesów? Przedstawiając ofertę, składasz obietnicę sprzedaży usług dokładnie dopasowanych do potrzeb klienta. Transakcja w punkt rozwiewa wszelkie wątpliwości a Twoja marka zyskuje dobry wizerunek. Dotrzymana obietnica, troska o potrzeby oraz atmosfera partnerstwa pozytywnie wpływa na wizerunek Twojej firmy a Ty zdobywasz zaufanie.
Nie daj o sobie zapomnieć
Budowa partnerskich relacji to złożony proces. Profesjonalizm, zaufanie i odpowiednia jakość niekoniecznie mogą wystarczyć. Konsument zawsze poszukuje czegoś więcej. Kiedy zadowolenie z usług jest optymalne i we wspólne relacje wkrada się nuda, czas wytoczyć ciężkie działa w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Tu z odsieczą śpieszą akcesoria reklamowe. Pełnią one rolę podziękowania za współpracę, wspierania strategii marketingowych lub reaktywacji kontaktów biznesowych. Wręczając więc upominek z logo firmowym, musimy przeanalizować, jaki efekt zamierzamy takim gestem osiągnąć oraz w jakiej wysokości zaangażujemy środki finansowe. Aby zaproponować klientom nieszablonowe rozwiązania, które będą zarazem stylowe i eleganckie trzeba liczyć się z większym wydatkiem. Jednak musimy wziąć pod uwagę korzyści z tego wynikające. Klient zyskuje atrakcyjny przedmiot, a jednocześnie przekonanie, że firma nie jest nastawiona jedynie na szybki zysk.
Najlepszy czas na upominek
Nie da się określić właściwego czasu na wręczenie dodatku poprawiającego wizerunek firmy i umacniającego markę. Jedno jest pewne, kreatywne podejście zaowocuje większym przywiązaniem klienta.