Parasole reklamowe to ciekawy i przydatny gadżet. Z pewnością będą dobrą formą reklamy, są funkcjonalne, sprawdzą się zarówno w słoneczne jak i deszczowe dni.

Data dodania: 2016-03-02

Wyświetleń: 1002

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Pomysł na gadżet reklamowy – parasole

Obecnie sposobów na promowanie firmy jest mnóstwo. Możemy wybrać torby, reklamówki, długopisy, etui oraz inne gadżety reklamowe, które przyciągną uwagę klientów. Wybór gadżetów może być zależny od tego w jakiej branży działamy i co oferujemy, możemy też celować w porę roku, nadchodzące święta lub potrzeby klientów.

 

Zainteresuj klienta

Warto wybrać gadżet, który klient będzie mógł wykorzystać i przy okazji promować markę. Takie właśnie są parasole reklamowe, klient z chęcią skorzysta z darmowego parasola i wykorzysta go w trakcie przechadzki po mieście kiedy pada deszcz. A taki spacer z produktem posiadającym logo firmy to genialna reklama! Jeżeli wybierzemy ładne parasole, odpowiednie kolory i umieścimy na nich logo z pewnością przyciągniemy uwagę potencjalnych odbiorców. Wykorzystać można także chwytliwy i unikalny tekst, który zaciekawi.

 

Postaw na profesjonalizm i estetykę

Warto wybierać produkty porządnie i solidnie wykonane. Jeśli klient otrzyma od nas produkt solidny, który długo wytrzyma i sprawdzi się na co dzień, z pewnością będzie miał dobre mniemanie o marce. Przy następnych zakupach pomyśli o tym, ze warto zainwestować w produkt firmy, który sprawdza się i funkcjonuje bez zarzutu. Nie mniej ważna jest estetyka, w zależności od oferowanych produktów lub grupy klientów, do której chcemy trafić powinniśmy dobrać odpowiednie kolory, ciekawy teks reklamowy lub postawić jedynie na logo firmy.

 

Parasole reklamowe na pogodę i niepogodę

Parasole reklamowe sprawdzą się przez cały rok, uchronią przed deszczem jak i przed słońcem. Jest to gadżet przydatny i wielu konsumentów z chęcią skorzysta z takiej formy promocji. Jeżeli mamy fundusze warto pomyśleć o gadżetach reklamowych, na początek, mogą one być przeznaczone dla wybranych klientów albo jako bonus do zakupionego produktu, który chcemy sprzedać. Wszystko zależy od tego jaką mamy koncepcję na reklamę.  

Licencja: Creative Commons
0 Ocena