Najpopularniejsze gadżety jakie otrzymuje większość z nas to kubki reklamowe i długopisy. W dalszej kolejności znajdują się wszelkiego rodzaju breloki, pamięci USB, notesy, itp. Przy wyborze właściwego gadżetu najważniejszą rzeczą jest dostosowanie go do potrzeb odbiorców. Z jednej strony można spersonalizowany upominek reklamowy wręczać do grona ściśle wyselekcjonowanych osób, lub przygotwać na tyle uniwersalny produkt, który z chęcią przyjmie niemal każdy bez względu na wiek, uprawiany zawód, płeć, zainteresowania. Jednak jest jeszcze jeden aspekt, który można wykorzystać, mianowicie, zmieniające się okoliczności. Innymi słowy, zmieniające się pory roku także moga mieć wpływ na dobór gadżetów reklamowych, tak aby jak najbardziej okzały sie przydatne dla odbiorcy. jesień jest porą roku raczej mało lubianą. Co prawda każdy kocha polską złotą jesień, która ma mnóstwo uroku, jednak najczęściej spotkamy się z narzekaniem na chłód, deszcz, krótkie dni. Parasol reklamowy wpisuje się w tę okoliczność idealnie.
Dlaczego prasol reklamowy to dobry wybór?
Jesień obfituje w opady deszczu, co naturalnei składnia każdą osobę wychodzącą z domu do wzięcia parasola. Staje się on niemal niezbędny, dlatego stosując taki gadżet trafiamy w pełni w potrzeby odbiorców. Jest to produkt uniwersalny, którym posługuje się każdy. parasole reklamowe z nadrukiem to okazja do zaistnienia firmy w przestrzeni publicznej. Koszt zakupu parasoli z wydrukowanym logo firmy, przekazem reklamowym, adresem lokalu, czy stroną www jest niewysoki. Ceny zaczynają się już od kilkunastu złotych. Korzyści wynikające z użycia tego typu gadżetów reklamowych są dwojakiego rodzaju. Z jednej strony wpływamy na poprawę relacji z odbiorcami ofiarując im coś czego potrzebują. Odbiorcy darzą marki, które dabają o klienta większą sympatią. Kolejną korzyścią jest zaistnienie przekazu reklamowego, za sprawą osób posługujących się gadżetem, w tym przypadku parasolem. Takiego rodzaju akcję można wykorzystać do budowania świadomości marki i zdobywania nowych klientów. Oczywiście pojedynczy gadżet reklamowy może nie mieć większego wpływu na efekty. Jednak kiedy w przestrzeni publicznej pojawi sie kilkadziesiąt, a nawet kilkaset takich produktów, będących swoistym nośnikiem reklamowym, sprawa kształtuje sie inaczej.
Jesień, to bardzo dobry moment na wprowadzenie nowości do wahlarza gadżetów, stosowanych przez firmę. Dostosowanie się do okoliczności, może zdecydowanie poprawić efektywność kampanii reklamowej.