Kilka słów historii
Guess to amerykańska firma założona przez czterech braci: Georges'a, Armanda, Paula i Maurice'a Marciano. Rodzeństwo urodziło się w Algierii, ale wychowało we Francji, która przecież słynie ze wspaniałego stylu a jej mieszkańcy z nietuzinkowego gustu. Bracia przybyli do Kalifornii pod koniec lat siedemdziesiątych XX wieku, a swoją firmę założyli w 1981 roku.
Ubrania Guess
Odzież marki Guess jest świetnym wyborem na co dzień. Najwyższej jakości materiały, casualowy look, ogromna wygoda. Swego czasu doskonałym posunięciem firmy było wprowadzenie na rynek denimu z wyższej półki - jaśniejszego, lżejszego, lepiej podkreślającego kształty. Firma od samego początku przykłada olbrzymią uwagę do dobrej jakości materiałów, co oczywiście procentuje i co doceniają klienci na całym świecie. Co jeszcze przyczynia się od lat do sukcesu firmy? Genialny strateg i wizjoner, jeden z założycieli marki - Paul Marciano. Jego pomysły na kampanie reklamowe, fenomenalny pomysł z nazwaniem jednego z modeli jeansów... Marilyn. Tak, tak, to było nawiązanie do uwielbianej od lat Marilyn Monroe, która od zawsze jest uważana za jedną z najseksowniejszych kobiet, która kiedykolwiek stąpała po kuli ziemskiej.
Odzież damska Guess
Firma słynie przede wszystkim z ubrań dla kobiet. Z ubrań odważnych, podkreślających figurę i dodających kobiecości. Przezroczyste koronki, prześwitujące materiały, fikuśne stroje kąpielowe, odkryte ramiona, intrygujące sukienki i spódnice. Te wszystkie elementy sprawiają, że panie uwielbiają tę markę. Z kolei wysoka jakość materiałów sprawia, że ubrania są niezwykle wygodne i cudownie się je nosi. Najczęściej kobieta, która kupi jedną z pięknych sukienek Guess następnie sięga po bluzę, potem po spódnicę i tak wciąż i wciąż.
Torebki Guess
Torba stanowi naturalne zwieńczenie stylizacji i każda kobieta wie, jak jest ona ważna. W związku z rosnącymi potrzebami rynku marka rozszerzyła na przestrzeni lat ofertę torebek. Grono młodszych odbiorców otrzymuje możliwość wyboru wygodnych plecaków o znacznie większej funkcjonalności, na czym zaczęły skupiac się także inne czołowe marki w świecie mody.