MLM (Multi Level Marketing) to system marketingu sieciowego. Jest to najbardziej skuteczna i najszybciej rozwijająca się forma sprzedaży na świecie. Jednocześnie stwarza możliwości uzyskiwania dodatkowych dochodów dla setek tysięcy osób.

Dla ambitnych, wytrwałych i rozumiejących proste zasady tego systemu jest on nieograniczonym źródłem dochodów i możliwości. MLM polega na budowaniu swojej struktury sieciowej. Wszyscy zaczynają tak samo, w tym samym miejscu planu marketingowego i liczy się dla Ciebie obrót towarowy grupy osób znajdujących się pod Tobą. Nie wszyscy klubowicze w Twojej strukturze podejmą się budowania własnej grupy (większość chce korzystać tylko z produktów), musisz więc szukać liderów takich jak Ty, by szybciej zbudować swój biznes.

Największą uwagę w MLM należy zwracać na produkt, który jest Twoim narzędziem pracy. Musi on być zbywalny, mieć bardzo dobrą opinię, przydatność, która satysfakcjonuje konsumentów i gwarantuje, że będą przez lata korzystali z niego jako produktu o wysokiej i sprawdzonej przez siebie jakości. Bardzo ważny jest też sposób wynagradzania liderów firmy i plan marketingowy. Liderzy otrzymują wynagrodzenie z 3 lub 5 źródeł (nie musisz w tym planie wykonywać sprzedaży bezpośredniej, jeśli jej nie lubisz), a biznes ten jest w wielu firmach dziedziczny. To dla wielu osób jest bardzo ważne! W MLM dzielisz się z przyjaciółmi informacją o firmie, o jakości oferowanych produktów oraz o ich przydatności dla zdrowia i to jest jedyne „sprzedawanie“ (jeśli nie lubisz sprzedaży bezpośredniej) w całym tym interesie. Sponsorujesz osoby i uczysz je, jak mają robić to samo, co Ty. Sponsorowanie jest tym, co sprawia, że biznes w marketingu wielopoziomowym rozwija się w bardzo szybkim tempie. I co bardzo ważne, nie ma tu granic i możesz działać na całym świecie.

Tutaj to Ty jesteś szefem! Firmy z reguły oferują współpracę bez ryzyka, przy minimalnych kosztach inwestycyjnych, za to gwarantują uzyskiwanie dochodów, proporcjonalnych do zainwestowanego czasu i energii.

„Nie ma żadnego usprawiedliwienia, by nie stać się wielkim“ - Tom Peters.

Licencja: Creative Commons