Trendy tworzą się kiedy duża grupę ludzi, potrzebuje danego produktu. W dzisiejszych czasach największy trend na świecie tworzą „baby-boomers”, czyli osoby z wyżu demograficznego urodzone w latach 1946-64. W tych czasach urodziło się 76 milionów dzieci w Stanach Zjadnoczonych a bilion na całym świecie. Osoby te stanowią dziś 1/3 społeczeństwa. Kontrolują one tym samym 65% pieniędzy na świecie.
Cofnijmy się kilkdzisiąt lat wstecz i zobaczmy w jaki sposób osoby te miały wpływ na tworzenie się trendów na świecie od samego początku ich narodzin. Wszystko zaczęło się od firmy Gerber, ponieważ na samym początku „baby-boomers” potrzebowali jedzenia. Dalej, Kenny Shoes (obuwie), Mattel (zabawki). W roku 1957 w Stanach Zjednoczonych wybudowano więcej szkół podstawowych niż kiedykolwiek w historii. Kiedy „boomers” weszli w wiek nastolatków pojawiły się takie firmy jak: MacDonalds, Kentaky Fried Chicken, Dairy Queen i zdominowały rynek tworząc na świecie trend o nazwie fast-food. Poźniej były to samochody (Ford). Firmy te zarobiły dzięki temu biliony dolarów. Kiedy osoby z wyżu demograficznego weszły w wiek 20-30 lat powstał trend sprzedaży nieruchomości. Trwał on aż 15 lat. Ludzie wciąż to pamiętają i wspominają jako „piękne czasy”. Dlatego jeśli poszukujesz jakiegoś trendu, który ma wyznaczać kierunek dla Twojego biznesu, pamiętaj że trendy na świecie trwają mniej więcej ok 15 lat. Jeśli chesz aby TWÓJ BIZNES W DOMU odniósł prawdziwy sukces musisz znaleść dla siebie taki trend aby być na jego początku, abyś mogł wykorzystać to jak najlepiej!
Tak naprawdę nie ma znaczenia Twoje wykształcenie, to że zajmujesz się czymś dłuższy czas, to że masz doświadczenie jak nikt inny. To wszystko jest nie ważne! Jeśli pragniesz odnieść SUKCES musisz zaobserwować przede wszystkim jakie są dziś na świecie trendy i czego potrzebuje duża grupa ludzi aby mięc jak najwięcej odbiorców Twoich usług i produktów.
Co jest dziś trendem na świecie? To wellness!
Przez następne 15 lat, co osiem sekund ktoś będzie kończył 53 lata. Zastanów się czego potrzebują te osoby. O czy marzą? Co jest dla nich najważniejsze? Ludzie w tym wieku mają już swoje domy, samochody (w większości pospłacane). Ich dzici są już dorosłe i żyją swoim życiem. Dlatego też przyszedł czas na to aby zająć się sobą. Więc raz jeszcze zapytam Cię: jak myślisz, co dla tych osób jest największą wartością? Ludzie Ci przede wszystkim pragną być zdrowi. Chcą wyglądać młodo, nie chorować i żyć pełnią życia. Myśląc o swojej emeryturze pragną zabezpieczenia i wolności finansowej. Więc jeśli zupełnie poważnie myślisz o swojej przyszłości zacznij od studiowania trenów na świecie. Znajdz firmę, która jest na początku danego trendu i zbuduj swój BIZNES W DOMU. Będąc właścicielem firmy wystarczy jeśli zaoferujesz osobom w wyżu demograficznego produkt, którego potrzebują i usługi, których szukają oraz przedstawisz im model biznesu, który zabezpieczy ich przyszłość zapewniając im wolność finansową.
Czy zdajesz sobie sprawę z tego w jaki sposób możesz to zrobić? Zainteresuj się rynkiem wellness, który jest w dzisiejszym świecie największym trendem. Nigdy wcześniej na świecie nie było tylu sklepów z suplementami, odżywkami, witaminami, zdrową żywnością. Przecież zupełnie niedawno powstały kluby sportowe, solaria, miejsca odnowy biologicznej itp. Wszystko przez rynek wellness. Dziś wartość rocznej sprzedaży na tym rynku wynosi ok. $1 biliona, czyli $1,000 miliardów rocznie.
Nie wiem jak Ty ale ja wybrałam już wellness. Model biznesu, który oferuję innym jest dla mnie nie tylko pracą. Jest moją pasją i drogą na życie. Od dłuższego czasu interesuje się zdrowiem i zdrowym odżywianiem. Lubię ćwiczyć i obserwować jak wszystko to wpływa na moje ciało (oraz ciała innych). Dlatego też wybrałam dla siebie model biznesu, który łączy to wszystko i pasuje do mojego stylu życia. Jest to MARKETING SIECIOWY . Dzięki niemu prowadzę mój własny BIZNES W DOMU i pomagam innym robić to samo.