W czasach coraz większego bezrobocia otwiera się przed nami nowy kierunek, szansa dla ludzi, którzy chcą pracować, rozwijać się i spełniać swoje marzenia.

Data dodania: 2013-03-21

Wyświetleń: 1299

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 3

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

3 Ocena

Licencja: Creative Commons

Co to jest COPYWRITING?

Co to jest COPYWRITING?

Co to właściwie jest copywriting?

Pojęcie copywritingu dla wielu osób wciąż brzmi dość zagadkowo, nawet pomimo faktu, iż w Internecie staje się narzędziem coraz potężniejszym.
Copywriting jest usługą polegającą na tworzeniu tekstów na różne tematy (często są to teksty reklamowe) oraz sloganów i zwrotów reklamowych. Copywriterzy zajmują się pisaniem różnego rodzaju tekstów, na przykład do reklam, ulotek, bannerów, broszur, spotów radiowych i telewizyjnych, a coraz częściej tekstów przeznaczonych na strony internetowe.
Obecnie zauważa się coraz większe zapotrzebowanie na usługi copywritingu. Jest to spowodowane w dużym stopniu dynamicznym rozwojem marketingu internetowego, a także innych tego typu pokrewnych branży.

images?q=tbn:ANd9GcSNJBng5Hc8w6ImAYR9Z5G_nycX_NNmp4gBDIwyZ51jot-uQ1N_Lg


Copywriting jest profesją, która może przynieść nam spore dochody za to, że poświęcamy swój czas i w pewnym sensie oferujemy swoją kreatywność czy pomysłowość. Copywriter sprzedaje bowiem swój czas, który przeznacza na napisanie tekstów, a także swoje pomysły zawarte w artykułach. Aby rozpocząć pracę w charakterze copywritera nie musimy mieć kapitału początkowego, a wszystko, co jest nam potrzebne do rozpoczęcia pracy, to szczere chęci i wolny czas.


Współczesny copywriting ma wielkie pole do popisu. I to nie tylko dlatego, że przed copywriterem otwierają się coraz nowe obszary działania i że otrzymuje on do ręki nowe narzędzia pracy. Ale też dlatego, że konkurencja na rynku nigdy nie śpi. Redagując treść należy mieć przede wszystkim świadomość tego, że piszemy dla odbiorcy, a nie dla siebie samego. Wbrew pozorom bardzo często o tym zapominamy. Tak też powstają teksty wychwalające firmę, które nic nie oferują klientowi i w żaden sposób nie zachęcają go do skorzystania z naszej oferty.  
PAMIĘTAJ, PO PIERWSZE KLIENT I JEGO KORZYŚCI. 

Licencja: Creative Commons
3 Ocena